پکن: موضوع هسته ای ایران به مرحله حساسی رسیده است

به گزارش فروشگاه کوچک، سخنگوی وزارت خارجه چین ضمن اشاره به حضور نمایندگان این کشور در نشست آینده کمیسیون مشترک برجام، گفت: مسئله هسته ای ایران به مرحله حساسی رسیده است.

پکن: موضوع هسته ای ایران به مرحله حساسی رسیده است

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سخنگوی وزارت خارجه چین در نشست هفتگی با خبرنگاران با پرداختن به مسائل جاری چین و دنیا، در مورد آخرین وضعیت مذاکرات هسته ای ایران اظهار نظر کرد.

به نوشته وبگاه وزارت خارجه چین، گنگ شوانگ از سخنگویان وزارت خارجه چین در پاسخ به پرسش یکی از حاضران در نشست روز چهارشنبه در زمینه برگزاری کمیسیون مشترک برجام در ششم دسامبر (آدینه 15 آذر) در وین پایتخت اتریش و حضور نمایندگان چین در این نشست، گفت: موضوع هسته ای ایران به مرحله حساسی رسیده است. چین با سایر طرف های حاضر در برجام در مورد حمایت و اجرای این توافق ارتباط نزدیکی دارد. ما در جلسه آینده کمیسیون مشترک برجام شرکت خواهیم کرد.

این دیپلمات چینی در ادامه گفت: چین معتقد است که اجرای کامل و مؤثر برجام تنها راه موثر برای کاهش تنش ها در مورد موضوع هسته ای ایران است. امیدواریم که این جلسه به همه طرف ها یاری کند تا اجماع سیاسی در حمایت برجام را تحکیم نمایند، در مورد مسائل مربوط به این توافق مشاوره نموده و ابزار های مؤثر در جهت اجرای برجام به ویژه برقراری تعادل در حقوق و تعهدات همه طرف های حاضر در این توافق را آنالیز نمایند.

چین بار ها خروج آمریکا از برجام و فشار علیه ایران را عامل اصلی بحران کنونی خوانده و اعلام نموده که واشنگتن باید از رفتار های نادرست خود دست بکشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 584

به "پکن: موضوع هسته ای ایران به مرحله حساسی رسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پکن: موضوع هسته ای ایران به مرحله حساسی رسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید