کارشناسان روسی: آمریکا و ترکیه در حل بحران سوریه مانع تراشی می نمایند

به گزارش فروشگاه کوچک، دو کارشناس روسی گفتند که آمریکا و ترکیه در برابر کوشش ها برای حل بحران سوریه مانع تراشی می نمایند.

کارشناسان روسی: آمریکا و ترکیه در حل بحران سوریه مانع تراشی می نمایند

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، آندری باکلانوف مشاور نایب رئیس دومای روسیه گفت: دستاورد های ارتش عربی سوریه در مبارزه با تروریسم به طبیعی شدن اوضاع در این کشور تا حد زیادی یاری نموده است.

وی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) در مسکو بر اهمیت وحدت و همبستگی مردم سوریه در مبارزه برای حفظ حاکمیت و وحدت کشورشان تاکید نمود و گفت: ملت سوریه دارای تاریخی قدیمی هستند و خود می توانند از بحران کشورشان خارج شوند.

این دیپلمات روس گفت: شیوه دولت سوریه در تعامل با بحران به وسیله همکاری با روسیه، درستی خود در مبارزه با تروریسم یا گام های بعدی در فرایند بازسازی، توسعه این کشور و شکوفایی اقتصادش را نشان داد.

از سوی دیگر رسلان مامیدو کارشناس امور بین الملل در مجلس روسیه گفت که به دلیل نفاق نظام ترکیه و آمریکا همه توافق های بین المللی و تفاهمات مربوط به مبارزه با تروریسم در ادلب روی زمین مانده است.

وی اضافه نمود: دستاورد های مذاکرات آستانه بر ضرورت مبارزه با تروریسم و آزادسازی تمام مناطق سوریه از لوث گروه تروریسم تاکید دارد، زیرا هرگونه راه چاره و فصلی در سوریه باید وحدت و حاکمیت این کشور را حفظ کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 702

به "کارشناسان روسی: آمریکا و ترکیه در حل بحران سوریه مانع تراشی می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارشناسان روسی: آمریکا و ترکیه در حل بحران سوریه مانع تراشی می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید