کاریوا از روسیه در انفرادی و تیم سنگاپور در دونفره قهرمان شدند

به گزارش فروشگاه کوچک، بیست و ششمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر با قهرمانی تیم سنگاپور در دو نفره به انتها رسید.

کاریوا از روسیه در انفرادی و تیم سنگاپور در دونفره قهرمان شدند

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، دیدار نهایی این رقابت ها بین پلی کاریوا از روسیه و چوا از سنگاپور برگزار گردید که در انتها این مسابقه پلی کاریوا توانست این بازی را با نتیجه 3 بر یک به سود خود پایان دهد و مقام قهرمانی این دوره را از آن خود نماید.

چوا از سنگاپور به مقام نایب قهرمانی دست یافت و سارا دلاوری از کشورمان به همراه کابریل از نیجریه مقام سوم مشترک یک نفره بانوان را کسب کردند .

دیدار نهایی این مسابقات بین تیم دونفره (رن نی اونگ و ژیانگ کریستال ونگ) و تیم (سیترا و یوجیان جون) هر دو از سنگاپور برگزار گردید که در انتها تیم (رن نی اونگ و ژیانگ کریستال ونگ توانست با نتیجه 3 بر 2 دیگر تیم سنگاپوری را شکست داده و مقام قهرمانی را به خود اختصاص دهند.

تیم دونفره سیترا و یو جون از سنگاپور دوم شد و تیم های دونفره (پگاه کامرانی و صفورا زمانلو) از ایران و (ساتوش و آراتی سارا سونیل) از هند به مقام سوم مشترک دست یافتند.

بیست و ششمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر در روزهای 21 لغایت 24 بهمن ماه جاری و با حضور 17 تیم خارجی به همراه ملی پوشان بدمینتون کشورمان در دو بخش مردان و زنان و با جوایز 20 هزار دلاری در محل کمپ این فدراسیون برگزار می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 396

به "کاریوا از روسیه در انفرادی و تیم سنگاپور در دونفره قهرمان شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاریوا از روسیه در انفرادی و تیم سنگاپور در دونفره قهرمان شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید