کاهش دوباره محبوبیت رئیس جمهور آمریکا

به گزارش فروشگاه کوچک، بر اساس نظرسنجی تازه دانشگاه کوئینپیاک، اکثریت شرکت کنندگان، از عملکرد جو بایدن رضایت ندارند.

کاهش دوباره محبوبیت رئیس جمهور آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری هیل، نظرسنجی اخیر دانشگاه کوئینپیاک نشان داد که تنها 38 درصد از شرکت کنندگان دراین نظرسنجی، عملکرد شغلی بایدن را تایید می کنند. این در حالی است که 53 درصد آن ها از عملکرد بایدن به هیچ نام رضایت ندارند.

نظرسنجی ماه گذشته این دانشگاه، مقدار رضایت از عملکرد رئیس جمهور آمریکا را 50 درصد اعلام کرده بود در حالی که مقدار رضایت شرکت کنندگان نظرسنجی این ماه به 42 درصد کاهش یافته است.

بر اساس این گزارش، این کاهش تا حد زیادی می تواند منجر به از دست رفتن حمایت احزاب مستقل از بایدن باشد؛ چالش جدیدی که بایدن با آن دست و پنجه نرم خواهد کرد. 60 درصد رای دهندگان مستقل از عملکرد شغلی او رضایت ندارند. نظرسنجی ماه سپتامبر نشان داده بود که 52 درصد از مستقلین به بایدن نمرات ضعیفی داده اند.

طبق نظرسنجی کوئینپیاک، 48 درصد از رای دهندگان با نحوه مواجهه بایدن با همه گیری کرونا موافق هستند. کمتر از 40 درصد از رای دهندگان هم به بایدن در زمینه مدیریت اقتصاد، سیاست خارجی و مهاجرت، امتیاز مثبت دادند. این نظرسنجی جدیدترین نظرسنجی است که نشان می دهد مقدار محبوبیت بایدن به ویژه در بین مستقلین کاهش یافته است.

نظرسنجی هفته گذشته گالوپ نشان داد که مقدار محبوبیت بایدن در بین مستقلین به 37 درصد کاهش یافته است که پایین ترین مقدار از زمان روی کار آمدن وی بوده است. نظرسنجی جمعه گذشته آسوشیتدپرس هم نشان داد که مقدار محبوبیت بایدن در بین مستقلین از 62 درصد ماه جولای به 38 درصد کاهش یافته است.

نظرسنجی دانشگاه کوئینپیاک، آرا 1326 شرکت کننده را مورد بررسی قرار داد و حاشیه خطای آن 2.7 واحد درصد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 مهر 1400 بروزرسانی: 30 مهر 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1910

به "کاهش دوباره محبوبیت رئیس جمهور آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش دوباره محبوبیت رئیس جمهور آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید