کدخدایی: دولت حمایت اروپا و آمریکا از اغتشاشگران را پیگیری کند، اقدام سفیر ایران در انگلیس قابل تقدیر است

به گزارش فروشگاه کوچک، سخنگوی شورای نگهبان گفت: ضروری است دولت جمهوری اسلامی ایران نیز، دخالت و حمایت علنی سردمداران اروپا و آمریکا از تخریب اموال عمومی و قتل عام مردم با سلاح گرم و سرد را، در مراجع بین المللی پیگیری نماید.

کدخدایی: دولت حمایت اروپا و آمریکا از اغتشاشگران را پیگیری کند، اقدام سفیر ایران در انگلیس قابل تقدیر است

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، حمید بعیدی نژاد، سفیر ایران در انگلستان، در توئیتر نوشت:

سفارت کشورمان درلندن درنامه رسمی به نهادنظارت برشبکه های تصویری در انگلیس (آفکام)، ازشبکه های معاندفارسی زبان همچون BBC فارسی، ایران اینترنشنال ومنو تو، به علت تحریف مغرضانه تحولات اخیر ایران و دعوت به خشونت گسترده علیه نهاد های مدنی ایران شکایت، و خواهان اجرای قانون نسبت به آنهاگردید.

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان نیز در تقدیر از اقدام سفیر ایران در لندن نوشت:

اقدام به موقع سفیر محترم ایران در انگلیس در اعتراض به دروغ پردازی های BBC قابل تقدیر است. ضروری است دولت جمهوری اسلامی ایران نیز، دخالت و حمایت علنی سردمداران اروپا و آمریکا از تخریب اموال عمومی و قتل عام مردم با سلاح گرم و سرد را، در مراجع بین المللی پیگیری نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 550

به "کدخدایی: دولت حمایت اروپا و آمریکا از اغتشاشگران را پیگیری کند، اقدام سفیر ایران در انگلیس قابل تقدیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدخدایی: دولت حمایت اروپا و آمریکا از اغتشاشگران را پیگیری کند، اقدام سفیر ایران در انگلیس قابل تقدیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید