کوهن: ترامپ وزارت دادگستری را علیه کسانی که تهدید علیه خودش می داند مسلح کرده است

به گزارش فروشگاه کوچک، وکیل سابق رئیس جمهور آمریکا در حال نوشتن دومین کتاب خود درباره تجربیاتش در ارتباط با وزارت دادگستری ایالات متحده است.

کوهن: ترامپ وزارت دادگستری را علیه کسانی که تهدید علیه خودش می داند مسلح کرده است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، مایکل کوهن وکیل شخصی سابق ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه گفت: در حال نوشتن کتابی درباره تجربیاتم در ارتباط با وزارت دادگستری آمریکا هستم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

این در حالی است که تنها یک ماه از انتشار کتاب نخست مایکل کوهن گذشته است. در آن کتاب کوهن به شدت از رئیس جمهور آمریکا و رفتارها و سیاست های وی انتقاد کرده بود.

کوهن در مصاحبه با پلیتیکو گفت: چیزهای زیادی درباره ترامپ وجود ندارد که هنوز گفته نشده است. این نکته دقیق و منصفانه است که بگوییم ترامپ وزارت دادگستری آمریکا را علیه کسانی که تهدید علیه خودش می داند، مسلح کرده است، بنابراین ترامپ آن را به وزارت بی عدالتی و نابرابری تبدیل کرده است.

کوهن قصد دارد کتاب جدیدش را در سال 2021 میلادی منتشر کند. وی در این باره گفت: کتاب جدیدم درباره مذاکرات و گفت وگوهای مفصل در خصوص یورش به دفتر کار و اتاق هتل محل اقامتم و همین طور دیدگاه های مقام هایی است که من را تحت تعقیب و محاکمه قرار دادند. این کتاب درباره شاهدانی است که در جریان پرونده من با وزارت دادگستری همکاری کردند و همین طور قضاتی که روی پرونده من کار کردند.

کوهن در سال 2018 میلادی به جرم سوء استفاده از منابع مالی ستاد انتخاباتی و دروغگویی به کنگره به 3 سال حبس محکوم شد. کوهن در ماه جولای امسال به خاطر نگرانی نسبت به شیوع ویروس کرونا از زندان آزاد شد و قرار است ادامه دوران محکومیت را در خانه اش در نیویورک بگذراند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1357

به "کوهن: ترامپ وزارت دادگستری را علیه کسانی که تهدید علیه خودش می داند مسلح کرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوهن: ترامپ وزارت دادگستری را علیه کسانی که تهدید علیه خودش می داند مسلح کرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید