یوفا احتمال لغو میزبانی استانبول از فینال لیگ قهرمانان اروپا را آنالیز می نماید

به گزارش فروشگاه کوچک، اتحادیه فوتبال اروپا ممکن است به دلیل حملات اخیر ترکیه به مواضع کردنشینان سوریه، امتیاز میزبانی مهمترین بازی فوتبال باشگاهی دنیا را از این کشور بگیرد.

یوفا احتمال لغو میزبانی استانبول از فینال لیگ قهرمانان اروپا را آنالیز می نماید

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، میشله اووا نایب رئیس اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) تأیید کرد که این سازمان درخواست های انجام شده برای لغو امتیاز میزبانی شهر استانبول از فینال لیگ قهرمانان اروپای فصل جاری را آنالیز خواهد نمود.

حملات انجام شده اخیر از سوی ارتش ترکیه به مواضع کردنشینان سوریه در نزدیکی مرز دو کشور که طی آن گروهی از غیرنظامیان سوری از جمله چندین کودک قربانی شدند و پس از آن سلام نظامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ترکیه پس از گلزنی در بازی های اخیرشان در مرحله انتخابی یورو 2020 (در حمایت از حملات نظامی این کشور) با نقدها فراوانی همراه شده تا جایی که حتی باشگاه سن پائولی آلمان قرارداد هافبک ترک تبار خود چنک شاهین را فسخ نموده است.

در همین حال درخواست هایی مبنی بر پس گرفته شده میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا از استانبول انجام شده و اووا نیز این موضوع را تأیید کرد.

نایب رئیس یوفا در پاسخ به سؤالی درباره احتمال لغو میزبانی استانبول از فینال لیگ قهرمانان اروپا به سایت توتومرکاتووِب ایتالیا گفت: به مسئولیت خود در قبال خودمختاری و استقلال ورزش به طور کامل عمل خواهیم کرد اما قطعاً نمی توانیم سازمان ملل، اتحادیه فوتبال اروپا، دولت ها، دیپلماسی ها، سفرا و دیگر بنیادهای سیاسی را جابجا کنیم. ضمن اینکه تصمیمات یوفا مرتبط با نظر کمیته اجرایی و رئیس این سازمان اتخاذ می شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 504

به "یوفا احتمال لغو میزبانی استانبول از فینال لیگ قهرمانان اروپا را آنالیز می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوفا احتمال لغو میزبانی استانبول از فینال لیگ قهرمانان اروپا را آنالیز می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید