10 هدفون بی سیم محبوب در خبرنگاران (9 اسفند 1400)

به گزارش فروشگاه کوچک، هدفون های بی سیم در دنیای مدرن امروز به گجت های جدایی ناپذیر زندگی ما تبدیل شده اند که در هر زمان و هر مکان می توانیم از آن ها بهره ببریم. این گجت های پوشیدنی با تنوع و قیمت های گوناگونی در بازار موجود هستند. در این مقاله به رسم هر هفته قصد داریم نگاهی به محبوب ترین و پازدیدترین هدفون های بی سیم کاربران خبرنگاران بیاندازیم و آن ها را برای خرید به شما معرفی کنیم.

10 هدفون بی سیم محبوب در خبرنگاران (9 اسفند 1400)

شایان ذکر است که انتخاب های این مطلب بسته به محبوبیت هدفون های بی سیم در بازه زمانی یک هفته گذشته هستند. بنابراین اگر قصد خرید هدفون بی سیم را دارید از شما دعوت می کنیم که مقاله ما را بخوانید.

1. هدفون بی سیم لیتو مدل L-3

عنوان محبوب ترین هدفون بی سیم این هفته فروشگاه خبرنگاران را کننده ای از شرکت لیتو یعنی مدل L-3 در اختیار دارد. باید اشاره کنیم که این هدفون باکیفیت هفته های گذشته نیز به عنوان محبوب ترین و پربازدیدترین هدفون بی سیم خبرنگاران در صدر جدول قرار گرفته بود و همه این ها نشان از کیفیت و قیمت مناسب این محصول نسبت به سایر برند های موجود در بازار دارد. چنانچه در پی هدفونی هستید که هم به صورت با سیم و هم به صورت بی سیم قابلیت استفاده داشته باشد، هدفون بلوتوث LEITU مدل L-3 را از دست ندهید. مدل L-3 به واسطه فناوری بلوتوث، کارت حافظه TF و جک 3.5 میلی متری با گوشی هوشمند شما ارتباط برقرار می نماید. برد مفید آن 10 متر است و به یک باتری با کیفیت مجهز شده است. مدت زمان شارژ این هدست 2 ساعت به طول می انجامد که نتیجه آن قابلیت 6 ساعت مکالمه و 18 ساعت حالت استندبای است است.

همانطور که گفته شد این مدل قابلیت اتصال کارت حافظه TF را داری که به این صورت امکان گوش دادن به موسیقی حتی بدون احتیاج به گوشی موبایل هم فراهم خواهد بود. این محصول از کیفیت مطلوبی برخوردار است. شرکت لیتو برای این مدل یک کابل AUX جهت گوش دادن به موسیقی و یک کابل microUSB جهت شارژ این هدفون تعبیه نموده است. باید خاطر نشان کنیم که این هدفون یکی از جمع و جور ترین هدفون های رو گوشی است. حتی افرادی که صورت کوچکی دارند به آسانی قادر به استفاده از این مدل هستند. یکی از ویژگی های این مدل میکروفونی است که داخل این هدفون قرارگرفته است. اگر زمانی که به گوشی متصل هستید کسی با شما تماس بگیرید به آسانی قادر هستید به مکالمه بپردازید. شما می توانید هدفون بی سیم مدل L-3 لیتو را از فروشگاه آنلاین خبرنگاران با قیمت 399,000 تومان خریداری نمایید.

2. هندزفری بی سیم کلومن پلاس مدل FlyBuds

هندزفری بی سیم کلومن پلاس مدل FlyBuds که در هفته های اخیر مورد استقبال کاربران زیادی قرار گرفته، همچون فهرست هفته گذشته پربازدیدترین محصولات خبرنگاران رده دوم را از آن خود نموده است. برند کلومن پلاس زیر مجموعه ای از شرکت کلومن است که در این برند سعی شده که تمامی محصولات مطابق با استانداردهای جهانی فراوری شوند. این ایرباد که طراحی منحصربه فردی دارد، اندازه قدرت بیس بالایی را به کاربران ارائه می نماید. انتقال امواج بی سیم این ایرباد از طریق نسخه 5 فناوری بلوتوث صورت می گیرد و به فناوری حذف صدای محیطی (Noise Cancellation) بهبودیافته مجهز شده است. ایربادزهای بی سیم FlyBuds به اندازه 28 دسیبل سر و صدای محیط را با فناوری ANC شناسایی و لغو می کنند. این ایرباد با 4 میکروفون (2 عدد در هر هدفون) باعث افزایش کیفیت صدا شده و فناوری پیشرفته کاهش نویز هوشمند صدای محیط را تا 96٪ کاهش می دهد. درباره باتری این هدفون بی سیم باید گفت که هر ایرباد با باتری داخلی با ظرفیت 70 میلی آمپر است که در مجموع ظرفیت باتری 140 میلی آمپرساعت را به ارمغان می آورند.

این ایرباد در حالت شارژ کامل توانایی پخش موسیقی و برقراری تماس را برای 8 تا 9 ساعت دارد. از طرف دیگر محفظه شارژ ایربادزها، یک باتری با ظرفیت 340 میلی آمپر ساعتی دارد. مدت زمان شارژ کیس شارژ 1.5 ساعت و ایربادها هم 1.5 ساعت است. این ایربادز از گواهی IPX5 پشتیبانی می نماید و با داشتن پوشش نانو حتی در صورت عرق کردن پس از یک تمرین سخت، در برابر آب مقاومت می نماید. شرکت کلومن پلاس یک LED بسیار کوچک روی هر کدام از ایربادها تعبیه نموده که نشان دهنده شرایط آن هاست. شما می توانید این هدفون بی سیم محبوب را بدون تغییر قیمت نسبت به هفته گذشته با قیمت 1,650,000 تومان از فروشگاه اینترنتی خبرنگاران خریداری نمایید.

3. هدفون بی سیم لیتو مدل LT-9

در فهرست این هفته محبوب ترین و پربازدیدترین هدفون های بی سیم فروشگاه اینترنتی خبرنگاران، ما شاهد حضور 3 کننده از شرکت لیتو هستیم که اولین محصول آن هدفون بی سیم مدل LT-9 لیتو نام دارد. این محصول که هفته گذشته و در اولین تجربه حضورش در فهرست پربازدیدترین های خبرنگاران رتبه چهارم را بدست آورده بود، این هفته با یک پله صعود در رده سوم این فهرست قرار گرفته که نشان از استقبال خوب کاربران از این محصول دارد. هدفون بی سیم LT-9 شرکت لیتو از طراحی داخل گوش و مجذوب کنندهی بهره می برد. درایور 12 میلی متری دینامیک آن صدای شفاف و هیجان انگیزی را فراوری و ماژول بلوتوث 5.1 اتصال سریع و پایداری را میسر می سازد. باتری هندزفری و کیس مجموعا 24 ساعت شارژدهی را به کاربر ارائه می دهند. هدفون بی سیم LT-9 از طراحی داخل گوش بهره می برد و با رنگ سفید به بازار عرضه شده است.

لیتو در طراحی این هندزفری اصول ارگونومی را رعایت نموده است و زاویه ای که بین قسمت سری و پایه هندزفری وجود دارد باعث می گردد تا به شکل بهتری درون گوش قرار بگیرد. علاوه بر این، برای طراحی کیس شارژ این هندزفری از کپسول های فضایی الهام گرفته شده و شاهد خطوط نرم و زبان طراحی مدرن و مجذوب کنندهی هستیم. طراحی ارگونومیک این محصول باعث شده که هنگام استفاده بلندمدت از آن هیچ گونه احساس خستگی یا درد در ناحیه گوش خود نکنید. این محصول محبوب لیتو 40 گرم وزن دارد و به راحتی درون گوش قرار می گیرد. طبق ادعای این شرکت هدفون بی سیم LT-9 در حالت استندبای 15 روز و در حالت پخش موسیقی و مکالمه شارژدهی 5 ساعته را برای کاربران به ارمغان می آورد. بعلاوه یک کابل USB-C نیز برای شارژ کردن کیس این محصول درون جعبه آن گنجانده شده است. کاربران عزیز فروشگاه اینترنتی خبرنگاران می توانند این هدفون بی سیم شرکت لیتو را بدون تغییر قیمت نسبت به هفته قبل با قیمت 1,190,000 تومان خریداری کنند.

4. هندزفری بی سیم لیتو مدل LB-15

رده چهارم فهرست محبوب ترین و پربازدیدترین هدفون های بی سیم این هفته خبرنگاران کننده ی دیگری از شرکت لیتو است به نام مدل LB-15. باید خاطر نشان کنیم که این محصول در اولین تجربه حضورش در فهرست محبوب ترین های خبرنگاران با استقبال خوب کاربران روبرو شد و جزو 4 هدفون بی سیم پربازدید این هفته قرار گرفته است. هندزفری بی سیم مدل LB-15 لیتو از نوع هدفون های تک گوشی است که بدون سیم و از طریق بلوتوث به گوشی شما وصل می گردد. اتصال این هدفون از طریق بلوتوث نسخه 5 انجام خواهد شد و 70 گرم وزن دارد. منبع تغدیه این هندزفری بی سیم یک باتری با ظرفیت 150 میلی آمپر ساعتی است که می تواند شارژدهی 7 ساعته را برای مکالمه و یا شنیدن به موسیقی برای شما فراهم کند. بعلاوه زمان شارژ شدن کامل این محصول 2.5 ساعت اعلام شده که زمان نسبتاً خوبی برای این نوع هندزفری به شمار می آید.

یک نشانگر LED هم روی این محصول دیده می گردد که به شما شرایط شارژ هندزفری را اطلاع می دهد. شما می توانید این محصول را با استفاده از کابل میکرو موجود در جعبه آن شارژ کنید. بعلاوه شرکت لیتو وعده شارژدهی تا 100 ساعت را در حالت استندبای به کاربران می دهد. به طور کلی می توان گفت هدست بلوتوثی لیتو مدل LB-15 محصولی با کیفیت قابل قبول در بازار است و می تواند به عنوان گزینه ای مناسب در سبد خرید شما قرار گیرد. این هندزفری تک گوش با سیستم عامل های اندروید و iOS سازگار است و شما می توانید آن را با قیمت 249,500 تومان از فروشگاه اینترنتی خبرنگاران خریداری نمایید.

5. هدفون بی سیم لیتو مدل LT-6

دیگر محصول باکیفیت شرکت لیتو که دومین تجربه حضور خود در فهرست محبوب ترین و پربازدیدترین های فروشگاه خبرنگاران را ثبت می نماید، هدفون بی سیم مدل LT-6 نام دارد. این محصول همچون هفته گذشته با استقبال بسیار خوب کاربران خبرنگاران روبرو شده و توانسته در فهرست محبوب ترین هدفون های بی سیم این هفته در رده پنجم قرار بگیرد. این سری هدفون های لیتو که همیشه با طراحی منحصربه فرد و با نام LT-6 شناخته می شوند، از نوع توگوشی هستند و اندازه بیس و قدرت بالا را به کاربران عرضه می کنند. این هدفون دو گوشی جدا از هم دارد که هرکدام در یکی از گوش ها قرار می گیرد. طراحی ارگونومیک این محصول باعث شده که هنگام استفاده بلندمدت از آن هیچ گونه احساس خستگی یا درد در ناحیه گوش خود نکنید. هنگامی که برای اولین بار LT-6 را در دست می گیرید، با یک باکس سفید رنگ روبرو خواهید شد که با بازکردن درِ آن، هدفون ها مشاهده می شوند.

این باکس سفید علاوه بر نگه داری از محصول، وظیفه شارژ آن را هم بر عهده دارد. این هدفون می تواند فقط با یک بار شارژ، تا 4.5 ساعت شما را در پخش موسیقی همراهی کند. اگر قصد خرید یک محصول حرفه ای برای گوش کردن به موسیقی یا انجام تماس های تلفنی دارید، این محصول انتخاب مطلوبی خواهد بود. این محصول از لیتو دارای محفظه ای با قابلیت شارژ بی سیم است. همین امر باعث شده تا شارژ این محصول به آسانی و بدون دردسر انجام گردد. این محصول قابلیت شارژ شدن از طریق MagSafe را هم دارد. این محصول محبوب لیتو 54 گرم وزن دارد و به راحتی درون گوش قرار می گیرد. طبق ادعای این شرکت هدفون بی سیم LT-9 در حالت استندبای 15 روز و در حالت پخش موسیقی 5 و مکالمه 4.5 ساعت شارژدهی را برای کاربران به ارمغان می آورد. بعلاوه یک کابل لایتنینگ نیز برای شارژ کردن کیس این محصول درون جعبه آن گنجانده شده است. کاربران عزیز فروشگاه اینترنتی خبرنگاران می توانند این هدفون بی سیم شرکت لیتو را بدون تغییر قیمت نسبت به هفته قبل با قیمت 995,000 تومان خریداری کنند.

6. هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro

پس از کلومن پلاس و لیتو، این بار نوبت به غول فناوری کره ای رسید تا با هدفون بی سیم مدل Galaxy Buds Pro رده ششم محبوب ترین هدفون های بی سیم هفته را از آن خود کند. باید خاطر نشان کنیم که این مدل هفته قبل جایگاه سوم محبوب ترین هدفون های خبرنگاران را به خود اختصاص داده بود اما این هفته با سقوطی سه پله ای در رتبه ششم قرار گرفته است. سامسونگ تمامی اجزای هدفون را به صورت افقی در کنار هم قرار داده تا بتواند هدفون ها را به شکل ارگونومیک بسیار خاص و ویژه طراحی کند؛ به طوری که ارگونومی و راحتی در Galaxy Buds Pro حرف اول را می زند. درایورهای 11 میلی متری این هدفون با همکاری شرکت AKG طراحی و فراوری شده است. این هدفون از فناوری بلوتوث نسخه 5.0 با پشتیبانی از پروفایل های A2DP و AVRCP، HFP بهره می برد. به این ترتیب، بدون نگرانی از قطع ارتباط هدفون با گوشی خود می توانید به موسیقی دلخواه خود گوش دهید یا به مکالمه بپردازید و از کیفیت بالای آن شگفت زده شوید. باید خاطر نشان کرد که هدفون Galaxy Buds Pro با شناسایی فرکانس های صوتی اطراف، می تواند اندازه نویز محیط را به حداقل برساند.

در قسمت خارجی هدفون یک واحد انتخاب صدا (Voice Pickup Unit) برای بهبود تشخیص صدای کاربر در هنگام مکالمه تعبیه شده است. هر کدام از گوشی های هدفون از یک باتری به ظرفیت 61 میلی آمپر مجهز شده است که برای پخش حداکثر 8 ساعت موسیقی کافی است. همراه با این هدفون ها یک کیس هم ارائه شده است که علاوه بر نگهداری از هدفون ها وظیفه شارژ آن ها را هم دارد. از دیگر ویژگی های میکروفون گلکسی بادز پرو می توان به قابلیت ضبط صدا از طریق آن ها در هنگام فیلم برداری اشاره نمود، این ویژگی برای کسانی که عادت دارند زیاد با گوشی خود ویدئو ضبط کنند یا ویدیو بلاگ دارند، بسیار کاربردی است. بعلاوه استاندارد IPX7 یا ضد آب بودن آن باعث می گردد که این هدفون برای ورزشکاران بسیار مجذوب کننده باشد. در مجموع می توان گفت که هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro محصولی مجذوب کننده، خوش ساخت و کاربردی است که با قابلیت های بسیار مجذوب کنندهش قطعا تجربه خرید بسیار خوبی را برای شما رقم خواهد زد. شما می توانید این محصول را ضمن کاهش قیمت نسبت به هفته گذشته با قیمت 2,929,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران خریداری نمایید.

7. هدفون بی سیم مدل BTH-F9-5

اگر در پی هدفون بی سیم جمع و جور هستید، TWS BTH-F9-5 یکی از برترین گزینه های ممکن برای خرید شماست. مدل TWS BTH-F9-5 برخلاف هفته گذشته که در جایگاه ششم فهرست محبوب ترین و پربازدیدترین هدفون های بی سیم خبرنگاران قرار داشت، این بار با سقوط یک پله ای در رده هفتم فهرست این هفته ما قرار گرفته است. این مدل برخلاف ایرپاد به صورت کامل در گوشتان قرار می گیرد و به همراه یک عدد کیس چرمی زیبا جهت جلوگیری از آسیب های احتمالی و نگه داری در اختیار کاربران قرار می گیرد. اتصال این هدفون به گوشی از طریق بلوتوث امکان پذیر است. برای این محصول بلوتوث نسخه 5.0 تعبیه شده تا برقراری ارتباط کیفیت بالایی داشته باشد. اگر قصد دارید از این مدل بدون محفظه استفاده کنید، تا 4 ساعت این محصول قابلیت پخش موسیقی را به شما می دهد.

در صورت استفاده از محفظه شارژ این اندازه تا 12 ساعت افزایش می یابد. زمان مکالمه آن 4 الی 5 ساعت و زمان شارژ محفظه این هدفون 1.5 ساعت خواهد بود. باید خاطر نشان کنیم که محفظه شارژ این هدفون بی سیم مجهز به باتری قدرتمند 1200 میلی آمپر ساعتی است که تا ساعت ها می توانید از آن استفاده کنید یا به عنوان پاوربانک برای شارژ گوشی استفاده کنید. بعلاوه این محفظه نشانگر LED زیبا برای نمایش اندازه شارژ محفظه و هریک از گوشی های هدفون دارد. این هدفون بی سیم 6 گرمی ضمن کاهش قیمت نسبت به هفته گذشته با قیمت 233,000 تومان برای خرید در فروشگاه خبرنگاران موجود است.

8. هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Live

محصولی دیگر از سامسونگ در فهرست محبوب ترین و پربازدیدترین های این هفته ما قرار گرفته است. این مدل که هفته گذشته در جایگاه هفتم فهرست محبوب ترین های هفته قرار گرفته بود، این بار با یک پله سقوط جایگاه هشتمی این فهرست را از آن خود نموده است. هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Live بدون شک یکی از برترین انتخاب هایی است که می توانید داشته باشید. سامسونگ برای Galaxy Buds Live شکل کاملا متفاوت لوبیایی را انتخاب نموده است. این طراحی به این علت بوده که مانند یک لوازم جانبی مد روز به نظر برسند و بعلاوه استفاده طولانی از آن ها راحت باشد. درایورهای 12 میلی متری این هدفون با همکاری شرکت AKG طراحی و فراوری شده است. این هدفون هم از فناوری بلوتوث نسخه 5.0 با پشتیبانی از پروفایل های A2DP و AVRCP HFP بهره می برد. هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Live اولین ایرباد سامسونگ با قابلیت حذف فعال نویز ANC است و بدون شک بزرگ ترین ویژگی شاخص این محصول به شمار می رود. بعلاوه سامسونگ به این نوع ایربادها قابلیت ANC یا نویز کنسلینگ فعال را اضافه نموده است. قابلیت Swift Pair این محصول اجازه می دهد ایربادها با کامپیوترهای شخصی مجهز به ویندوز 10 یا بالاتر به راحتی متصل شوند.

در قسمت خارجی هدفون یک واحد انتخاب صدا (Voice Pickup Unit) برای بهبود تشخیص صدای کاربر در هنگام مکالمه تعبیه شده است. شرکت سامسونگ بعلاوه دو میکروفون خارجی و یک میکروفون داخلی برای این مدل در نظر گرفته است. هر کدام از گوشی های هدفون از یک باتری با ظرفیت 60 میلی آمپر مجهز شده که برای پخش حداکثر 8 ساعت موسیقی کافی است. بعلاوه باید خاطر نشان کرد که این محصول از شارژ بی سیم با استاندارد Qi پشتیبانی می نماید. عمر باتری این هدفون سامسونگ در زمان فعال بودن ANC و غیرفعال بودن بیکسبی حداکثر 6 ساعت است و این میزان با استفاده از محفظه شارژ به 21 ساعت هم می رسد. در مجموع می توان گفت که Galaxy Buds Live انتخابی خوبی برای کاربرانی است که به یک هدفون بی سیم راحت، باکیفیت و زیبا و با امکانات و عملکرد قدرتمند احتیاج دارند. این محصول ضمن کاهش قیمت نسبت به هفته گذشته با قیمت 1,989,000 تومان در فروشگاه خبرنگاران در دسترس شما قرار گرفته است.

9. هدفون بی سیم شیائومی مدل Redmi AirDots

رده نهم فهرست محبوب ترین و پربازدیدترین هدفون های بی سیم این هفته ما را هدفون بی سیم ردمی ایرداتس شیائومی، یک محصول با کیفیت با قیمتی بسیار مناسب از آن خود نموده است. باید خاطر نشان کنیم که این محصول در فهرست هفته گذشته ما حضور داشته و این هفته نیز با استقبال کاربران فروشگاه خبرنگاران در بین 10 هدفون پربازدید قرار گرفته است. شیائومی، ایرداتس را به صورت خمیده و مستطیلی شکل طراحی نموده است. این ایربادز با زاویه 45 درجه داخل گوش قرار می گیرد. ایربادز شیائومی خیلی راحت روی گوش شما قرار میگیرد و حس بدی هم به شما منتقل نخواهد کرد. کنترلرهای بسیار محدودی برای این ایربادز در نظر گرفته شده است. روی هر ایربادز یک چراغ LED دیده می گردد. این محصول شیائومی از گواهی IPX4 بهره می برد و این گواهی باعث شده که ردمی ایرداتس در برابر نفوذ قطرات آب مقاوم باشد. به علت ساختاری که برای این ایربادز در نظر گرفته شده، کیفیت صدا و اندازه بیس خوبی را خواهید شنید.

این ایربادز تا 10 متر فاصله از گوشی هم کار می نماید و بیشتر از این فاصله سیگنال قطع می گردد. روی ردمی ایرداتس میکروفن هم قرار گرفته است. میکروفن ها باعث شده اند که بتوانید جواب تماس های تلفنی خود را بدهید. در زمان پاسخ دادن به تماس ها، کیفیت صدای نسبتا خوبی از این محصول خواهید شنید. از آنجایی هم که برای این ایربادز از بلوتوث نسخه 5 استفاده شده، هماهنگی آن با دستگاه های مختلف بسیار سریع است. باید خاطر نشان کنیم که با یک بار شارژ نزدیک به چهار ساعت و نیم می توانید با این محصول موسیقی گوش کنید. تقریبا یک ساعت هم طول می کشد تا بتوانید این ایربادز را کامل شارژ کنید. هدفون بی سیم ردمی ایرداتس شیائومی بدون تغییر قیمت نسبت به هفته گذشته با قیمت 665,000 تومان در فروشگاه خبرنگاران برای خرید در دسترس کاربران قرار گرفته است.

10. هدفون بی سیم اپل مدل AirPods Pro 2021 همراه با محفظه شارژ

در نهایت می رسیم به رتبه دهم فهرست محبوب ترین و پربازدیدترین هدفون های بی سیم این هفته؛ جایی که ایرپادز پرو 2021 که احتمالاً همگی شما با آن آشنایی دارید، بعد از یک هفته غیبت دوباره با استقبال خوب کاربران روبرو شده و در فهرست ما قرار گرفته است. این سری هدفون های اپل که همیشه با طراحی منحصربه فرد و با نام AirPods Pro 2021 شناخته می شوند، از نوع توگوشی هستند و اندازه بیس و قدرت بالا را به کاربران عرضه می کنند. باید خاطر نشان کنیم که در آیفون 7 و دیگر محصولات بعد از آن، جک 3.5 میلی متری صدا که یک ارتباط دهنده آنالوگ بود، حذف شد. حذف این درگاه با تغییر نوع اتصال و بی سیم شدن ایرپاد همراه بود. این هدفون دو گوشی جدا از هم دارد که هرکدام در یکی از گوش ها قرار می گیرد. طراحی ارگونومیک این محصول باعث شده که هنگام استفاده بلندمدت از آن هیچ گونه احساس خستگی یا درد در ناحیه گوش خود نکنید.

هنگامی که برای اولین بار AirPods Pro 2021 را در دست می گیرید، با یک باکس سفیدرنگ روبرو خواهید شد که با بازکردن درِ آن، هدفون ها مشاهده می شوند. این باکس سفید علاوه بر نگه داری از محصول، وظیفه شارژ آن را هم بر عهده دارد. این هدفون می تواند فقط با یک بار شارژ، تا 4.5 ساعت شما را در پخش موسیقی همراهی کند. اگر قصد خرید یک محصول حرفه ای برای گوش کردن به موسیقی یا انجام تماس های تلفنی دارید، این محصول انتخابی مطلوبی خواهد بود که تجربه دنیای بدون سیم را برایتان به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است این محصول به چیپست Apple H1 نو اپل مجهز شده است. این محصول غول فناوری آمریکایی دارای محفظه ای با قابلیت شارژ بی سیم است. همین امر باعث شده تا شارژ این محصول به آسانی و بدون دردسر انجام گردد. AirPods Pro 2021 قابلیت نو توانایی شارژ شدن از طریق MagSafe را هم دارد که در مجموع تجربه خرید بسیار خوبی را برای شما رقم خواهد زد. شما می توانید این محصول را ضمن کاهش قیمت نسبت به دو هفته قبل با قیمت 5,060,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران حریداری نمایید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1401 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 2112

به "10 هدفون بی سیم محبوب در خبرنگاران (9 اسفند 1400)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 هدفون بی سیم محبوب در خبرنگاران (9 اسفند 1400)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید