بهانه دست ناظران ای اف سی ندهید

به گزارش فروشگاه کوچک، امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال سعی دارد در بیانیه ای هواداران را درباره شرایط حساس فعلی توجیه کند.

بهانه دست ناظران ای اف سی ندهید

به گزارش خبرنگاران ، استقلال در بازی رفت مقابل السد قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به شدت به حضور و حمایت هوادارانش در استادیوم آزادی احتیاج دارد. حضور هواداران اما اگر حتی با انفجار یک ترقه همراه باشد، نه تنها سودی برای استقلال ندارد که می تواند جریمه تعلیق گردیده قبل را به جریان بیندازد. به همین خاطر امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال سعی دارد در بیانیه ای هواداران را درباره شرایط حساس فعلی توجیه کند. در متن پیام فتحی که روی سایت رسمی باشگاه منتشر گردیده آمده:

با سلام بر بهترین هواداران فوتبال آسیا

به آوردگاه مهمی رسیده ایم، مسابقه با السد بدون تردید یکی از بازی های حساس این فصل تیم محبوب استقلال محسوب می گردد و همه اعضای خانواده بزرگ استقلال برای کسب موفقیت در این دیدار همدل و متحد هستند. شما هواداران سرمایه های اصلی باشگاه و یار دوازدهم تیم در هر مسابقه ای هستید و همه ارکان باشگاه همواره قدردان حضور شما هستند.

با حضور حداکثری شما حامیان همیشگی و یکدست آبی شدن استادیوم آزادی، نیروی تیم دوچندان می گردد و چه زیباست که در استادیوم پر از تماشاگر، بتوانیم نتیجه ای موفق و غرور آفرین کسب کنیم.

اما در این میان نکته ای وجود دارد که باید با شما در میان بگذارم و آن جریمه هایی است که از جانب کنفدراسیون فوتبال آسیا بر استقلال اعمال می گردد. AFC تا الان برای مسابقات لیگ قهرمانان سال جاری، باشگاه استقلال را حدود 80 هزار دلار جریمه نموده است. مبلغی که معادل بیش از 800 میلیون تومان است و می توانست مشکلات بسیاری را از باشگاه حل نماید. براساس قوانین لیگ قهرمانان، هرگونه رفتاری مانند پرتاب مواد محترقه، استفاده از لیزر، استعمال دخانیات، نشستن روی پله های میان سکوها و ... با جریمه های نقدی سنگین رو به رو می گردد.

لذا اینجانب از هواداران محترم استقلال تقاضا می کنم بار دیگر فرهنگ والای استقلال را به نمایش بگذارند و با ارائه رفتاری که همواره زبانزد بوده، هیچ گونه بهانه ای به مسئولان و ناظران این مسابقه ندهند. بهترین حمایت ممکن از تیم محبوب استقلال، تشویق و روحیه دادن به بایکنان و مربیان تیم است تا دست در دست هم بتوانیم شبی خاطره انگیز و همراه با موفقیتی را در استادیوم آزادی رقم بزنیم.

350 - 10

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 28 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 20

به "بهانه دست ناظران ای اف سی ندهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهانه دست ناظران ای اف سی ندهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید