توقف سیتی مقابل ولوز تازه وارد

به گزارش فروشگاه کوچک، به گزارش خبرنگاران ، منچسترسیتی بعد از دو برد پرگل در آغاز فصل جدید لیگ برتر در خانه ولورهمپتون تازه وارد با تساوی یک بر یک متوقف شد.

توقف سیتی مقابل ولوز تازه وارد

ولوز در نیمه اول با دفاع بسته موفق شد سیتی را متوقف کند. بهترین موقعیت میزبان زمانی بود که روی یک ضدحمله به گل رسید، ولی داور به درستی آفساید بیان کرد. لحظاتی بعد ضربه آگرو با برخورد به تیر عمودی ولوز به زمین برگشت.

قهرمان فصل قبل چمپیونشیپ در آغاز نیمه دوم هم با ضدحمله کاستا یک بار دیگر خطرساز شد، ولی ادرسون در موقعیت تک به تک توپ را به کرنر فرستاد. ولوز با همین کرنر به گل برتری رسید و بولی توانست دروازه مدافع عنوان قهرمانی را در دقیقه 57 باز کند. البته تصاویر آهسته نشان داد که توپ با برخورد به دست این هافبک وارد دروازه گردیده، ولی داور این صحنه را ندید.

سیتی بعد از این گل حملاتش را بیشتر کرد و در دقیقه 68 لاپورت موفق شد بازی را به تساوی برساند. مدافع فرانسوی سانتر گوندوگان را با ضربه سری محکم به زاویه مخالف فرستاد.

گواردیولا برای رسیدن به گل برتری لروی سانه را هم به زمین فرستاد، ولی سیتی نتوانست دروازه ولوز را برای بار دوم باز کند. آبی های منچستر با این تساوی 7 امتیازی شدند.

12

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 25 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 19

به "توقف سیتی مقابل ولوز تازه وارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف سیتی مقابل ولوز تازه وارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید