حاجی دلیگانی در گفت وگو با خبرنگاران: نمایندگان اصفهان هنوز امضای خود را پس نگرفته اند، در حال آنالیز طرح دولت برای احیای زاینده رود هستیم

به گزارش فروشگاه کوچک، نماینده مردم شاهین شهر گفت: با اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان هنوز پس دریافت استعفایمان به جمع بندی نرسیده ایم.

حاجی دلیگانی در گفت وگو با خبرنگاران: نمایندگان اصفهان هنوز امضای خود را پس نگرفته اند، در حال آنالیز طرح دولت برای احیای زاینده رود هستیم

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در گفت وگو با ، با اشاره به آخرین وضعیت استعفای نمایندگان مجمع اصفهان گفت: هنوز برای پس دریافت استعفایمان با اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان به جمع بندی نرسیده ایم.

وی اضافه کرد: اگر وعده دولت در راستای احیای زاینده رود به خوبی پیش رفته و محقق گردد، در این صورت در خصوص پس دریافت رسمی استعفایمان تصمیم می گیریم.

حاجی دلیگانی توضیح داد: باتوجه به اینکه دولت قدمی در راستای تصویب ستاد احیای زاینده رود برداشته است، در حال آنالیز این طرح دولت هستیم.

گفتنی است، نمایندگان مجمع استان اصفهان اواسط آذرماه در اعتراض به حقابه مردم اصفهان از نمایندگی استعفا کردند که این موضوع پس از وعده رئیس جمهور برای احیای زاینده رود تعلیق شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 132

به "حاجی دلیگانی در گفت وگو با خبرنگاران: نمایندگان اصفهان هنوز امضای خود را پس نگرفته اند، در حال آنالیز طرح دولت برای احیای زاینده رود هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاجی دلیگانی در گفت وگو با خبرنگاران: نمایندگان اصفهان هنوز امضای خود را پس نگرفته اند، در حال آنالیز طرح دولت برای احیای زاینده رود هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید