حوالی پاییز را از قسمت اول ببینید، قصه ای عاشقانه و معمایی

به گزارش فروشگاه کوچک، حسین نمازی در مصاحبه با خبرنگاران درباره سریال حوالی پاییز که از 6 آبان به کارگردانی وی از شبکه سه سیما پخش می گردد، بیان نمود: حوالی پاییز سریالی است که بیننده باید از قسمت اول آن را ببیند تا متوجه قصه گردد.

حوالی پاییز را از قسمت اول ببینید، قصه ای عاشقانه و معمایی

وی ادامه داد: قسمت اول و دوم این مجموعه کاملا عاشقانه و معمایی است و اگر مخاطب قسمت های ابتدایی را از دست بدهد ممکن است سوال هایی برایش ایجاد گردد.

کارگردان حوالی پاییز درباره حال و هوای این کار مطرح نمود: من سعی کردم حال و هوایی از زندگی واقعی در این کار جریان یابد و از خرده قصه هایی بهره گرفتم که برای مردم آشنا باشد، این یک زندگی ایرانی و معمولی است که کوشش شد مفهوم خانواده که برخی با آن قهریم، در آن معنا پیدا کند.

وی درباره ویژگی های این سریال اظهار کرد: من هیچ گاه از کارهایم راضی نمی شوم اما از این کار راضی هستم و فکر می کنم مخاطبش را جذب می نماید، چراکه سعی کردم به شکل سریال سازی متداول نباشد.

نمازی که اولین سریال خود را ساخته، در خاتمه شرح داد: کوشش کردم این سریال مثل یک اثر سینمایی از میزانسن برخوردار باشد و شخصیت ها و باقی المان ها را هم سینمایی پیش بردم.

سریال حوالی پاییز به تهیه کنندگی سعید پروینی از 6 آبان از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 81

به "حوالی پاییز را از قسمت اول ببینید، قصه ای عاشقانه و معمایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حوالی پاییز را از قسمت اول ببینید، قصه ای عاشقانه و معمایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید