خرید 75 عنوان کتاب از نویسندگان بومی ایلام

به گزارش فروشگاه کوچک، به گزارس خبرنگاران، مراد جلیلیان عصر چهارشنبه در نشست خبری اظهار کرد: 570 میلیون ریال بدین منظور هزینه شده و هدف از آن حمایت از نویسندگان بومی بوده است.

خرید 75 عنوان کتاب از نویسندگان بومی ایلام

وی اضافه نمود: همچنین 53 عنوان کتاب نیز از طرف نهاد کتابخانه های عمومی کشور تایید و 15 عنوان کتاب دیگر از نویسندگان ایلامی نیز برای خریداری در مرحله اخذ استعلام واقع شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی ایلام تاکیدکرد: طی 6 ماه گذشته 10 هزار جلد کتاب به وسیله مرکز مبادله کتاب به مردم اهدا شده و 47 هزار جلد کتاب که در سایر کتابخانه ها مخاطبی ندارند جمع آوری و در اختیار مردم و مراکز مختلف قرار می گیرد.

جلیلیان با اشاره به برنامه های هفته کتاب از 24 آبان تا 30 آبان گفت: 100 عنوان برنامه مختلف تجلیل از ناشران و کتابداران موفق، نشست های نقد و آنالیز کتاب، افتتاح کتابخانه، توزیع هدفمند هفت هزار جلد کتاب، دیدار با فعالان حوزه کتاب، دیدار با خانواده شهید کتابدار و نواختن زنگ کتاب و کتابخوانی در این هفته برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه حمایت از آثار نویسندگان بومی در دستور کار واقع شده است اضافه نمود: در این زمینه در تمامی کتابخانه های عمومی استان قفسه ای حاوی آثار نویسندگان ایلامی قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 94

به "خرید 75 عنوان کتاب از نویسندگان بومی ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید 75 عنوان کتاب از نویسندگان بومی ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید