رشد 23 درصدی تعداد کتاب های کتابخانه های ورامین

به گزارش فروشگاه کوچک، رییس کتابخانه های عمومی شهرستان ورامین با اشاره به رشد 23 درصدی تعداد کتاب های موجود در کتابخانه های شهرستان ورامین گفت: در مجموع بیش از 100 هزار جلد کتاب در کتابخانه های شهرستان ورامین وجود دارد که می تواند مورد استفاده علاقه مندان به رشته های مختلف باشد.

رشد 23 درصدی تعداد کتاب های کتابخانه های ورامین

محمدرضا کریمی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به این نکته که باید از همه ظرفیت های موجود برای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی استفاده کرد، اضافه نمود: باید از توانمندی و ظرفیت افراد فرهیخته برای گسترش فرهنگ کتابخوانی استفاده گردد.

وی با تأکید بر توجه ویژه دین اسلام به موضوع کتاب و کتابخوانی ادامه داد: کتاب و کتابخوانی صندلی ویژه ای در دین اسلام دارد، به طوری که معجزه ابدی آخرین فرستاده خداوند، کتاب است.

رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان ورامین با اشاره به تعداد کتابخانه های فعال در منطقه افزود: هم اکنون هفت کتابخانه فعال در شهرستان ورامین به علاقه مندان حوزه کتاب و کتابخوانی ارائه خدمت می نماید.

وی عنوان نمود: جلسات نقد و آنالیز کتاب از جمله برنامه های پیش بینی شده به منظور گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی است که کوشش داریم در این حوزه قدم های مؤثری را برداریم.

کریمی گفت: در بعضی از مراسم های انقلاب اسلامی برای جذب جوانان به کتاب و کتابخوانی، ثبت نام در کتابخانه های شهرستان ورامین به صورت رایگان انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 144

به "رشد 23 درصدی تعداد کتاب های کتابخانه های ورامین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 23 درصدی تعداد کتاب های کتابخانه های ورامین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید