سناتور آمریکایی: رفتار ترامپ مانند محصلان پیش دبستانی است

به گزارش فروشگاه کوچک، یکی از سناتورهای دموکرات آمریکایی، رفتار رهبران در واشنگتن را با دانش آموزان پیش دبستانی سابق خودش مقایسه کرد.

سناتور آمریکایی: رفتار ترامپ مانند محصلان پیش دبستانی است

به گزارش خبرنگاران، خانم پتی موری، سناتور دموکرات آمریکایی که سابقا معلم بود به نیویورک تایمز گفت، نکته اداره یک کلاس درس این است که اجازه ندهید وضع غریب و مضحک یک قلدر به مابقی دانش آموزان سرایت کند.

سناتور موری می گوید: تجربه حکم می نماید، پیش از آنکه شما چیزی به آنها ارائه کنید، باید اجازه دهید که آنها آرام شوند و با آرامش به سوی شما بازگردند. زمانیکه آنها در حال فریاد و جیغ کشیدن هستند که شما نباید کوکی و آب نبات دستشان بدهید چون آن وقت باید تا 18 سالگی این کار را انجام دهید.

گرچه این دموکرات اهل ایالت واشنگتن در سخنانش نامی از دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا نبرد اما سخن او پس از آن مطرح شد که ترامپ سفر برنامه ریزی شده نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به چند کشور خارجی را لغو کرد.

ترامپ استفاده نانسی پلوسی از هواپیمای نظامی برای سفر هیات کنگره به بلژیک و افغانستان را که شامل بازدید از نیروهای مستقر در یک منطقه جنگی هم می شد، لغو کرد. رئیس جمهوری آمریکا در نامه ای نوشت که پلوسی می تواند از حق سفر با هواپیماهای عادی استفاده کند اما بهتر است که او در واشنگتن بماند و با او درباره تعطیلی دولت آمریکا که در بیست و هشتمین روز است، مذاکره کند. این نامه اولین واکنش ترامپ به پیشنهاد پلوسی برای به تعویق انداختن نطق سالانه بود.

مترجم و دبیر: اکرم ترابی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 133

به "سناتور آمریکایی: رفتار ترامپ مانند محصلان پیش دبستانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سناتور آمریکایی: رفتار ترامپ مانند محصلان پیش دبستانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید