طیبی: شجاعی بازیکنی بین المللی است و باید کاپیتان باشد، در لیگ برتر بازی آسان نداریم

به گزارش فروشگاه کوچک، مدافع میانی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز اعتقاد دارد که مسعود شجاعی یک بازیکن بین المللی است و باید کاپیتان سرخپوشان تبریزی باشد.

طیبی: شجاعی بازیکنی بین المللی است و باید کاپیتان باشد، در لیگ برتر بازی آسان نداریم

محمد طیبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد آخرین وضعیت تراکتورسازی بعد از اولین پیروزی اش در لیگ برتر برابر سایپا گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و حالا خودمان را آماده بازی با سپاهان می کنیم. بعد از شکستی که برابر استقلال داشتیم، هواداران ناراحت شدند و باید هر طور که گردیده سایپا را شکست می دادیم. ما از لحاظ تاکتیکی و بحث ایجاد موقعیت گل، نمایش خوبی برابر سایپا داشتیم، ولی آن بازی را فراموش نموده و به فکر بازی مقابل سپاهان هستیم.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با اشاره به بازی حساس تیمش برابر سپاهان در هفته پنجم لیگ برتر گفت: الان همه بازی ها در لیگ برتر سخت است و ما بازی آسان نداریم. سپاهان هم که صندلی خاص خودش را در فوتبال دارد و ما بازی آسانی در زمین حریف نخواهیم داشت. البته تراکتورسازی هم تیم بزرگی است و ما حتی در زمین حریفان هم دنبال برد هستیم. ما در سه بازی ابتدایی امتیازهای حساسی از دست دادیم و حالا باید خیلی زود به فکر جبران باشیم تا به بالای جدول برسیم.

وی که در ابتدای لیگ با تصمیم جان توشاک به عنون کاپیتان تراکتورسازی انتخاب گردیده بود در خصوص دادن بازوبند کاپیتانی به مسعود شجاعی توضیح داد: شجاعی و دژاگه سال ها سابقه بازی در تیم ملی را دارند و بازیکنانی بین المللی هستند. من قبلاً هم گفتم که بازوبند زیاد برایم مهم نیست و باید بازوبند را به بازیکن باتجربه ای مثل شجاعی می دادم. شجاعی و دژاگه کاپیتان های تیم ملی هستند که قطعاً حضور آنها در تراکتورسازی کمک زیادی به تیم ما می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 16

به "طیبی: شجاعی بازیکنی بین المللی است و باید کاپیتان باشد، در لیگ برتر بازی آسان نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طیبی: شجاعی بازیکنی بین المللی است و باید کاپیتان باشد، در لیگ برتر بازی آسان نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید