فوتبال دنیا، آنچلوتی به جای خودش، پسرش را به نشست خبری فرستاد!

به گزارش فروشگاه کوچک، فوتبال دنیا - در حالی که بعد از بازی ناپولی و جنوا خبرنگاران منتظر کارلتو بودند، پسر او مقابل شان ظاهر شد.

فوتبال دنیا، آنچلوتی به جای خودش، پسرش را به نشست خبری فرستاد!

به گزارش خبرنگاران، پس از پیروزی 2 بر یک ناپولی مقابل جنوا، خبرنگاران در اتاق کنفرانس خبری استادیو لوئیجی فراریس منتظر ورود کارلو آنچلوتی و پرسیدن سؤالات شان از سرمربی ناپولی بودند که ورود پسر او داویده آنها را غافلگیر کرد.

آنچلوتی در طول دیداری که به دلیل شرایط نامساعد جوی 13 دقیقه متوقف شد، در کنار زمین حضور داشت اما به دلیلی نامعین از شرکت در کنفرانس خبری خودداری کرد و به جای خود، پسرش را مسئول پاسخ به سؤالات خبرنگاران کرد، کسی که هنوز معین نیست آیا در کادر فنی ناپولی مسئولیتی دارد یا نه.

او کنفرانس خبری را با یک مزاح آغاز کرد و گفت: خب مربیان هم به استفاده از سیستم چرخشی (برای استراحت کردن) احتیاج دارند!

وی اضافه نمود: وضعیت جوی مسائل بازی را مضاعف کرد اما ما آنقدر پخته و باتجربه بودیم که بتوانیم شیوه بازی مان را بر اساس آن تغییر دهیم و از شیوه ای استفاده کنیم که مناسب شرایط باشد. در آغاز بازی کمی مشکل داشتیم اما در نهایت بازگشت مان به این ورزشگاه (بعد از تجربه تلخ باخت 3 بر صفر ابتدای فصل گذشته مقابل سامپدوریا) با یک پیروزی دلچسبی همراه شد.

داویده آنچلوتی، سپس به این سؤال که نقش او در کادر فنی تیم پدرش چیست (نقش جنجالی که او در بایرن مونیخ هم داشت) پاسخ داد و گفت: نقش من درست مانند یک دستیاری است که هر سرمربی دیگری می تواند داشته باشد. من همان کاری را انجام می دهم که همه انجام می دهند اگرچه گاهی اوقات می توانم به او (کارلو آنچلوتی) برخی چیزها را به شیوه ای صریح تر بگویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 92

به "فوتبال دنیا، آنچلوتی به جای خودش، پسرش را به نشست خبری فرستاد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، آنچلوتی به جای خودش، پسرش را به نشست خبری فرستاد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید