هیجان توئیتری طرفداران در لحظات نفسگیر پیش از بازی با هشتگ #پرسپولیس_قهرمان

به گزارش فروشگاه کوچک، در ساعات نفسگیر منتهی به بازی امروز تیم پرسپولیس با تیم کاشیما آنتلرز ژاپن، طرفداران سرخ پوش هشتگ #پرسپولیس_قهرمان را داغ کردند.

هیجان توئیتری طرفداران در لحظات نفسگیر پیش از بازی با هشتگ #پرسپولیس_قهرمان

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی خبرنگاران؛ در حالی که کمتر از سه ساعت به آغاز بازی بین تیم های فوتبال پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن باقی مانده است، شور و شوق زیادی در استادیوم آزادی و اطراف آن دیده می گردد. از 4 ساعت مانده به آغاز بازی استادیوم آزادی مملو از جمعیت شده و دیگر جایی برای سوزن انداختن نیست. این بازی حساس که راس ساعت 18:30 در استادیوم آزادی آغاز می گردد، با هیجان و خروش طرفداران ایرانی و قرمز پوشان در زمین فوتبال همراه است، به طوریکه طرفداران با انتشار عکس های خود از استادیوم هشتگ هایی را متناسب با این بازی در صفحات توئیتر داغ کردند. #پرسپولیس_قهرمان از جمله هشتگ هایی است که طرفداران تیم پرسپولیس به حمایت از بازی امروز در توئیتر راه اندازی نموده اند.

کاربران فضای مجازی استرس ها و انتظارهای خود را پیش از آغاز بازی را با یکدیگر به اشتراک گذاشتند و برای برد امشب دست به دعا شدند.

لازم به ذکر است؛ تیم فوتبال پرسپولیس در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا در حالی به فینال رقابت ها راه یافت که از 2 پنجره نقل و انتقالاتی محروم بود. دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا در حالی از ساعت 18:30 امروز (شنبه) در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد که طرفداران زیادی در کوشش برای رسیدن به استادیوم هستند و همین مسئله باعث شده ترافیک شدیدی در خیابان های منتهی به استادیوم به وجود بیاید.

در ادامه بخشی از توئیت کاربران فضای مجازی را در حمایت از بازی امروز تیم پرسپولیس در مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن مشاهده می کنید:

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 91

به "هیجان توئیتری طرفداران در لحظات نفسگیر پیش از بازی با هشتگ #پرسپولیس_قهرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیجان توئیتری طرفداران در لحظات نفسگیر پیش از بازی با هشتگ #پرسپولیس_قهرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید