واکنش جالب غفوری به تغییر پست: برایم دعا کنید!

به گزارش فروشگاه کوچک، بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران واکنش جالبی به تغییر پستش در آستانه جام ملت های آسیا نشان داد.

واکنش جالب غفوری به تغییر پست: برایم دعا کنید!

به گزارش خبرنگاران، وریا غفوری بعد از برتری در بازی با صنعت نفت گفت: این بازی، بهترین عملکرد استقلال از نظر دوندگی و نظم تیمی در فصل جاری بود. ما باید همین روند را در ادامه لیگ نیز داشته باشیم.

او درباره درگیری با جاسم کرار گفت: من در صحنه ای انتظار داشتم فیرپلی گردد. کرار به سمتم دوید و من هم گفتم شما هم توپ را بیرون نزنید.

غفوری همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا نگران تغییر پست بازی اش در آستانه جام ملت ها نیست، عنوان نمود: چه بگویم؟! من تمام تلاشم را می کنم و امیدوارم نظر کادرفنی را جلب کنم. واقعا می توانم به تیم ملی یاری کنم. پست اصلی من دفاع راست بوده و در این پست راحت ترم اما از طرفی هم نظر سرمربی تیم مهم است. توکل برخدا؛ برایم دعا کنید.

بازیکن استقلال در واکنش به پرسش خبرنگاری مبنی بر افتش در لیگ سال جاری توضیح داد: این حرف را اصلا قبول ندارم. من از پارسال هم آماده ترم. پاس هایی که پارسال به من می رسید را ببیند. پارسال پاس هایی به من می رسید که فقط با یک تقه، گلش می کردم اما سال جاری، من باید پاس گل بدهم و تیم را راه بی اندازم. بنابراین جایگاهم فرق نموده و انتظارات از من زیاد است. در مجموع تیممان حفظ توپ و هماهنگی پارسال را ندارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 102

به "واکنش جالب غفوری به تغییر پست: برایم دعا کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش جالب غفوری به تغییر پست: برایم دعا کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید