گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از امارات، هجوم طرفداران عمانی با بلیت های رایگان و عدم استقبال ایرانی ها

به گزارش فروشگاه کوچک، در فاصله کمتر از سه ساعت مانده به شروع دیدار ایران - عمان، فوتبالدوستان عرب زبان برای حمایت از حریف ایران به استادیوم هجوم آورده اند.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از امارات، هجوم طرفداران عمانی با بلیت های رایگان و عدم استقبال ایرانی ها

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران، دیدار تیم های فوتبال ایران و عمان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام ملت های آسیا 2019 از ساعت 20:30 امشب (یکشنبه) در استادیوم محمد بن زاید شهر ابوظبی برگزار خواهد شد که در فاصله سه ساعت مانده به این دیدار حدود یک هزار تماشاگر که اغلب آنها طرفدار تیم عمان هستند به استادیوم آمده اند و رفته رفته نیز بر تعداد آنها اضافه می گردد.

همان طور که مسئولان فدراسیون عمان قول داده بودند بلیت های رایگان بین هواداران این تیم توزیع شد و این موضوع باعث خوشحالی هواداران تیم عمان شده بود.

فعلاً و تا به این لحظه خبری از حضور هواداران تیم ایران در استادیوم نیست و حتی در اطراف استادیوم نیز هواداران ایرانی دیده نمی شوند.

خبرنگاران چینی نیز با توجه به اینکه برنده دیدار ایران - عمان در مرحله بعد با برنده دیدار چین - تایلند بازی خواهد نمود، در استادیوم حضور دارند.

نکته جالب توجه این است که بسیاری از مردم عرب زبان که عمانی هم نیستند برای حمایت از تیم عمان به استادیوم آمده اند.

پیش از شروع مسابقه پرچم دو کشور به زمین آورده شد و مراسم ابتدای بازی به صورت تمرینی اجرا شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 134

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از امارات، هجوم طرفداران عمانی با بلیت های رایگان و عدم استقبال ایرانی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از امارات، هجوم طرفداران عمانی با بلیت های رایگان و عدم استقبال ایرانی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید