اصفهان، فراوری اثر کاربردی فرهنگی موضوع برنامه های خانه گرافیک حوزه هنری اصفهان است

به گزارش فروشگاه کوچک، مدیر خانه گرافیک حوزه هنری اصفهان گفت: برنامه های سال جاری حوزه هنری در جهت فراوری اثر کاربردی در راستای مسائل فرهنگی است.

اصفهان، فراوری اثر کاربردی فرهنگی موضوع برنامه های خانه گرافیک حوزه هنری اصفهان است

جهت دریافت خدمات محوطه سازی ویلا در زمین شیب دار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

امیرمسعود حلاج در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در اصفهانبا اشاره به برنامه های پیش روی خانه گرافیک حوزه هنری اصفهان گفت: در امسال با موضوع فراوری اثر کاربردی در راستای مسائل فرهنگی عمل می کنیم اگر چه نشست های تخصصی همانند قبل برنامه ریزی شده است.

وی اضافه نمود: به همین دلیل برنامه ریزی های لازم برای به نمایش گذاشتن آثار برتر در این زمینه اجرا شده است که در گام نخست نمایشگاه ثار با موضوع حمایت از کالای ایرانی به زودی برگزار می گردد.

مدیر خانه گرافیک حوزه هنری اصفهان گفت: سعی شده آثار در کنار حرفه ای و تخصصی بودن در بالابردن آگاهی مخاطب نقش اصلی داشته باشد.

وی اعلام کرد: قرار است برای امسال برنامه سالانه پوستر اصفهان را داشته باشیم که در نیمه دوم سال برگزار می گردد که موضوعات این برنامه به زودی اعلام می گردد.

ح

منبع: تسنیم
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 967

به "اصفهان، فراوری اثر کاربردی فرهنگی موضوع برنامه های خانه گرافیک حوزه هنری اصفهان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصفهان، فراوری اثر کاربردی فرهنگی موضوع برنامه های خانه گرافیک حوزه هنری اصفهان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید