بازار پر رونق گجت های هوشمند چین در سه ماهه سوم سال 2019

به گزارش فروشگاه کوچک، پس از تحریم های گسترده ایالات متحده علیه شرکت چینی هواوی، بسیاری از کارشناسان در سطح بین الملل انتظار داشتند هواوی با شکستی بزرگ روبرو گردد. اکنون نه تنها هواوی شکست نخورده است، بلکه بازار انواع محصولات هوشمند از تلفن همراه تا گجت های هوشمند در چین پر رونق است.

بازار پر رونق گجت های هوشمند چین در سه ماهه سوم سال 2019

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، براساس تحقیقات اخیر از IDC ، بازار گجت های پوشیدنی های هوشمند چین همچنان با اعداد و ارقامی چشمگیر رو به رو است و فرایندی رو به رشد دارد.

درواقع بر اساس آمارها، فرایند فروش گجت های هوشمند چین در سه ماهه سوم سال 2019 برابر با فروش 27.15 میلیون دستگاه است که رشد سالانه آن 45.2 درصد است. طبق این گزارش ، بازار چین هیچ نشانه ای از کند شدن یا عقب نشینی ندارد. در حقیقت ، IDC فکر می نماید که بازار گجت های پوشیدنی چین در سال 2023 به 200 میلیون دستگاه می رسد.

اگر قرار باشد دلایل این اقبال را آنالیز کنیم، به نظر می رسد بخشی از علاقه روز افزون به این دستگاه ها، کاربردهای رو به رشد آنها در امور روزمره ما است. این دستگاهها نقش مهمی در نظارت بر سلامت، حفاظت بیومتریک ، امنیت و پرداخت های روزمره ما دارند.

یک نکته مهم دیگر درباره کاربران چینی این است که چینی ها به خوبی از بازار داخلی خود حمایت می نمایند و با خرید کالاهای داخلی آمارهای فروش برندهای چینی را ارتقا می بخشند.

منبع: انتخاب
انتشار: 15 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 639

به "بازار پر رونق گجت های هوشمند چین در سه ماهه سوم سال 2019" امتیاز دهید

1 کاربر به "بازار پر رونق گجت های هوشمند چین در سه ماهه سوم سال 2019" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار پر رونق گجت های هوشمند چین در سه ماهه سوم سال 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید