باقرزاده: شمشیربازان قطعاً در مسابقات زون آسیا شرکت می نمایند

به گزارش فروشگاه کوچک، فضل الله باقرزاده در مصاحبه با خبرنگاران با یادآوری اینکه مجوز ستاد مبارزه با کرونا در ورزش برای شمشیربازی و شروع فعالیت های این رشته دو روز پیش صادر شد، گفت: بر این اساس اردوهای تیم ملی در اسلحه های مختلف دو بخش مردان و بانوان را به زودی شروع می کنیم.

باقرزاده: شمشیربازان قطعاً در مسابقات زون آسیا شرکت می نمایند

از سفر با تور پاتایا قیمت لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

وی ادامه داد: طبق مجوز صادر شده، برگزاری اردو و تمرین باید با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی شامل حضور محدود افراد، قرنطینه، تست PCR و ... است. بر این اساس، در حال هماهنگی هستیم تا در استان هایی که به لحاظ کرونا شرایط بهتری دارند، شرایط را برای برگزاری اردو مهیا کنیم. موضوع را به سرمربی های تیم های مختلف اطلاع دادیم تا برنامه های خود و شهر پیشنهادی برای اردو را معرفی نمایند.

رئیس فدراسیون شمشیربازی با تأکید بر اینکه اردوی تیم ملی اسلحه سابر که برای المپیک کسب سهمیه نموده، در تهران و آموزشگاه ملی المپیک برگزار می گردد، گفت: ورزشکاران این تیم مثل مجتبی عابدینی و علی پاکدامن طی ماه های گذشته هم زیر نظر پیمان فخری (سرمربی) تمریناتشان را دنبال می کردند اما به محض مهیا شدن شرایط، تمرینات به صورت متمرکز پیگیری خواهد شد.

به گفته باقرزاده، زمان دقیق شروع اردوهای تیم ملی شمشیربازی تعیین نیست چرا که به دلیل کرونا، ابتدا باید شرایط مهیا گردد، سپس برای برگزاری اردو، اقدام لازم انجام گردد.

وی همچنین از برنامه فدراسیون شمشیربازی برای حضور قطعی در مسابقات زون آسیا اطلاع داد و گفت: طبق آخرین اعلام فدراسیون جهانی، مسابقات قاره ای برای توزیع سهمیه های باقی مانده المپیک همزمان سال آینده برگزار می گردد. این رقابت ها با عنوان زون آسیا 20 فروردین تا 10 اردیبهشت برگزار می گردد؛ اگرچه مکان آن هنوز تعیین نیست. ایران در هر یک از اسلحه های اپه، فلوره و سابر دختران و اپه و فلوره مردان، یک نماینده در این مسابقات خواهد داشت.

رئیس فدراسیون شمشیربازی تأکید کرد: تا خاتمه سال 2020 میلادی، تمام رقابت های شمشیربازی لغو است و هیچ رویدادی را نخواهیم داشت بنابراین باید با تمرین در اردو، شرایط آمادگی بازیکنان را مهیا کنیم.

وی همچنین در خصوص شرایط قرارداد پیمان فخری برای راهنمایی تیم ملی اسلحه سابر گفت: مسئله ای از این بابت وجود ندارد، قرارداد وی ابتدای هر سال تمدید می گردد، فخری در حال حاضر با فدراسیون شمشیربازی قرارداد دارد و مصمم و جدی پیگیر شرایط المپین ها است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1310

به "باقرزاده: شمشیربازان قطعاً در مسابقات زون آسیا شرکت می نمایند" امتیاز دهید

1 کاربر به "باقرزاده: شمشیربازان قطعاً در مسابقات زون آسیا شرکت می نمایند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باقرزاده: شمشیربازان قطعاً در مسابقات زون آسیا شرکت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید