برقراری بیش از 81 هزار تماس با سامانه 122 آبفا مازندران

به گزارش فروشگاه کوچک، 81 هزار و 237 تماس با سامانه تلفنی 122 آبفا مازندران در شش ماه اول سال جاری برقرار شد.

برقراری بیش از 81 هزار تماس با سامانه 122 آبفا مازندران

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از ساری،تیمور داداشی مدیر دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب مازندران گفت: 81 هزار و 237 تماس با سامانه تلفنی 122، شرکت آب و فاضلاب مازندران در شش ماهه اول سال جاری برقرار شده که این رقم در مدت مشابه سال قبل 53 هزار و 198 تماس بوده است.

او اضافه کرد: از مجموع تماس های برقرار شده با این سامانه، 48735 مورد تماس مربوط به مسائل و مسائل شرکت بوده و 21103 مورد هم احتیاج به هدایت داشت که به وسیله کارشناسان مرکز ثبت و پاسخ لازم ارائه شده است.

داداشی: گفت بیشترین تماس مرتبط باحوادث شبکه، حوادث انشعابات و هم قطعی و کمبود فشار آب بوده است.

مدیر سامانه 122 شرکت آب و فاضلاب مازندران در مورد اتصال با مرکز 122 شرکت، گفت: در بخش آب 22 امور، 58 شهر و 1675 روستا و در بخش فاضلاب هم 6 شهر ساری، جویبار، بابل، بابلسر، نوشهر و چالوس که اگوی فاضلاب شهری دارند، به این مرکز متصل هستند.

داداشی در خاتمه با اشاره به ثبت درخواست های احتیاجمند پیگیری به وسیله اپراتور های سامانه، اضافه کرد: در بخش پیگیری سامانه، کارشناسان ذیربط ضمن پاسخگویی، با رابطین 122 امور به صورت شبانه روزی در تماس هستند تا در صورت شکایت مشترک و یا انجام نشدن حادثه آن را پیگیری و نتیجه حاصله را در سیستم ثبت نمایند در همین زمینه در شش ماهه اول سالجاری کارشناسان بخش پیگیری، بالغ بر 4300 مورد حادثه را پیگیری نموده اند.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1917

به "برقراری بیش از 81 هزار تماس با سامانه 122 آبفا مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برقراری بیش از 81 هزار تماس با سامانه 122 آبفا مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید