تور کشتی کروز؛ کارهایی که روز اول سفر نباید انجام داد

به گزارش فروشگاه کوچک، تور کشتی کروز کمتر در دسترس مردم در کشور ما قرار می گیرد و به همین خاطر هم تجربه های زیادی در خصوص آن در دسترس نیست. معمولا در توصیه هایی که برای این گونه سفرها می گردد و نکات ضروری سفر را به ما می گویند همه روی کارهایی که باید انجام دهیم بیشتر تمرکز می نمایند و اغلب سراغ کارهایی که در روز اول نباید انجام دهیم نمی روند. سفر با کشتی کروز تجربه ای کاملا متفاوت است و بسیاری از ما چیزی از بایدها و نبایدهای این سفرها نمی دانیم. اکنون می خواهیم برخلاف همواره، بعضی از نبایدها و از جمله نکات ضروری سفر با کشتی کروز را برای شما مرور کنیم.

تور کشتی کروز؛ کارهایی که روز اول سفر نباید انجام داد

با تور کشتی کروز سفر به دور دنیا را تجربه کنید.

  • بلافاصله پس از سوار شدن به کشتی سراغ بوفه نروید چون معمولا خیلی شلوغ است، به جای آن می توانید به منوی غذاخوری نگاهی بیاندازید زیرا گاهی روز اول سفر غذاخوری های دیگری هم باز است.
  • معمولا آسنسورهای کشتی شلوغ هستند و بسیار هم آرام حرکت می نمایند؛ هم مسافرها و هم کارکنان کشتی برای حمل وسایل بین طبقات از آساسنسور استفاده می نمایند. تا جایی که ممکن است از پله ها بهره ببرید تا آسوده تر باشید.
  • از لباس های معمول خود استفاده نکنید و یک ست لباس مناسب در کیف دستی همراه تان باشد؛ با این کار نیازی نیست منتظر رسیدن چمدانتان بمانید و می توانید سریع لباس خود را عوض کنید.
  • نباید فراموش کنید در کمپ تفریحی بچه ها ثبت نام کنید تا کودک تان را برای استفاده از تفریحات رایگان کشتی به کمپ ببرید. حتی اگر مطمئن نیستید که کودک شما مایل به رفتن به کمپ تفریحی هست یا نه، بهتر است رزرو را انجام دهید زیرا رزرو کردن، شما را ملزم به استفاده نمی کند.
  • انتظار نداشته باشید همه چیز در اتاق شما صحیح و سالم و نو باشد؛ بهتر است همه چیزهای مورد استفاده تان را تست کنید. تلویزیون را روشن کنید، لامپ ها را روشن و خاموش کنید، تخت خوابتان را تست کنید و اگر از وسیله دیگری استفاده می کنید آن را آزمایش کنید تا خیالتان از همین اول راحت باشد.
  • سعی کنید شب اول سفر سراغ رستوران اصلی کشتی نروید و سایر رستوران ها را امتحان کنید. در روز اول معمولا سایر رستوران ها چندان شلوغ نیستند و از طرف دیگر در بعضی خطوط، تخفیف هایی برای رستوران های لوکس در روز اول اعمال می گردد.

تور کشتی کروز، توصیه هایی برای روز اول سفر

وسایل ضروری سفر در تور کشتی کروز

چه کارهایی را در تور کشتی کروز نباید انجام داد

منبع: فلای تودی
انتشار: 3 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 224

به "تور کشتی کروز؛ کارهایی که روز اول سفر نباید انجام داد" امتیاز دهید

3 کاربر به "تور کشتی کروز؛ کارهایی که روز اول سفر نباید انجام داد" امتیاز داده اند | 3.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کشتی کروز؛ کارهایی که روز اول سفر نباید انجام داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید