جزیره سدیر مارماریس (تور ترکیه ارزان)

به گزارش فروشگاه کوچک، در این مقاله از مجموعه مقالات قسمت جاهای دیدنی ترکیه سفری به مارماریس خواهیم داشت و در آن یکی از جاذبه های بسیار زیبا به نام جزیره سدیر را مورد آنالیز قرار خواهیم داد و آن را به شما معرفی خواهیم کرد. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید…

جزیره سدیر مارماریس (تور ترکیه ارزان)

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

جزیره سدیر که با نام کلوپاترا نیز معروف است در 18 کیلومتری شمال مارماریس واقع شده است. این جزیره دارای ساحل شنی بسیار زیبا و شهر باستانی کدرا می باشد که بقایای دیوارهای این شهر به عنوان آثار تاریخی آن کماکان به جا مانده است.

جزیره سدیر واقع در 25 کیلومتری شهر توریستی مارماریس استان موغلای ترکیه که به عنوان جزیره کلئوپاترا نیز شناخته می گردد، با داشتن سواحل شنی طلایی، جاذبه های طبیعی و تاریخی طبیعت شگفت انگیز توجه گردشگران داخلی و خارجی را به خود جلب می نماید.

این جزیره دارای آب و هوای تازه و آب تمیز و منظره زیبا و ماسه هایی با بافتی صاف و خشتی است، آثار تاریخی نظیر معبد آپولو و بقایای تئاتر و گورستان متعلق به دوران روم باستان نیز موجود است که مورد توجه گردشگران قرار می گیرد.

این جزیره برای گردشگران خارجی بسیار مجذوب کننده است و شمار بازدید رو به بالا رفتن است.

مارماریس یکی از محبوب ترین و خارق العاده ترین مقاصد گردشگری در ترکیه است که در جنوب غربی این کشور ، در مجاورت دریای مدیترانه و کوههای پوشیده از درختان سبز واقع شده است. مارماریس یک مقصد بکر گردشگری ، مخصوصاً در فصل تابستان ، محسوب می گردد که علاوه بر سواحل زیبا دارای فرهنگ و اماکن تاریخی نیز است پس در مارماریس هم می توانید ماجراجویی کنید هم به سرگرمی و لذت بردن از دریا بپردازید. از سواحلی با شن های سفید و تلائلوی آفتاب در آبهای دریا گرفته تا خرابه های باستانی ، مارماریس اصلا شبیه به دیگر شهرهای ترکیه نیست.

منبع: تاپ تراول
انتشار: 18 شهریور 1401 بروزرسانی: 18 شهریور 1401 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 2206

به "جزیره سدیر مارماریس (تور ترکیه ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزیره سدیر مارماریس (تور ترکیه ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید