خبرنگاران AFC و اعضا نسبت به پیگیری و اتمام لیگ قهرمانان آسیا متعهد شدند

به گزارش فروشگاه کوچک، تهران- خبرنگاران- کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی) پس از برگزاری نشست با نمایندگان فدراسیون های عضو در مورد تکمیل فصل 2020 لیگ قهرمانان آسیا، در مورد یافتن بهترین راه برای اتمام 99 بازی به جامانده در اسرع وقت، با اعضا توافق کرد.

خبرنگاران AFC و اعضا نسبت به پیگیری و اتمام لیگ قهرمانان آسیا متعهد شدند

نمایندگان فدراسیون عضو شامل استرالیا، چین، ژاپن، کره جنوبی، مالزی و تایلند از منطقه شرق و جمهوری اسلامی ایران، عراق، قطر، عربستان سعودی، امارات متحده عربی و ازبکستان از منطقه غرب نسبت به اجماع در خصوص قالب و جدول زمانبندی برگزاری دیدارهای به جامانده در سریع ترین زمان ممکن متعهد شدند.

با توجه به محدودیت های پزشکی که در نواحی مختلف قاره آسیا متفاوت از یکدیگر است، ای اف سی به منظور به خاتمه رساندن لیگ قهرمانان آسیا پیش از شروع جام جهانی باشگاه ها در دسامبر در قطر، مجموعه ای از گزینه ها را پیشنهاد کرد.

پس از اخذ نقطه نظرات نمایندگان فدراسیون های عضو در این نشست، ای اف سی فرمت و تاریخ برگزاری رقابت های باشگاهی را برای بازبینی و تایید نهایی در اختیار کمیته مسابقات این نهاد آسیایی قرار خواهد داد.

علاوه بر این، در این نشست ضمن اشاره بر اهمیت تاثیرات تجاری و اقتصادی برگزاری مسابقات، در رابطه با اینکه تمامیت ورزشی این رقابت ها و همچنین تامین امنیت و سلامت تمامی اعضا از اولویت اصلی برخوردار است، اجماع صورت گرفت.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1120

به "خبرنگاران AFC و اعضا نسبت به پیگیری و اتمام لیگ قهرمانان آسیا متعهد شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران AFC و اعضا نسبت به پیگیری و اتمام لیگ قهرمانان آسیا متعهد شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید