خط هوایی سنگاپور بزرگ ترین مشتری بوئینگ شد

به گزارش فروشگاه کوچک، خط هوایی سنگاپور با توجه به آخرین سفارشات خرید خود، به اولین مشتری شرکت هواپیمایی بوئینگ تبدیل می گردد.

خط هوایی سنگاپور بزرگ ترین مشتری بوئینگ شد

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

بر اساس توافقات حاصل شده، خط هوایی سنگاپور (سنگاپور Airlines) خریدی به ارزش 13.8 میلیارد دلار را از شرکت هواپیمایی بوئینگ سفارش داده است. این در حالی است که خط هوایی سنگاپور اقدام به خریداری و اضافه کردن 20 بوئینگ 777 و 19 بوئینگ 787 به پروازهای خود نموده است. همچنین قرار است که این خط هوایی درخواست خرید 30 بوئینگ دیگر را نیز ارائه دهد.

با این میزان سفارشات، خط هوایی سنگاپور به اولین مشتری شرکت هواپیمایی بوئینگ در دنیا تبدیل می گردد. تعدادی از این سفارشات در حال مونتاژ و آماده تحویل در طی ماه آینده هستند. این در حالی است که میزان خرید هواپیماهای شرکت بوئینگ توسط کشورهای اروپایی مانند یونان نیز افزایش یافته است.

تمامی این مسائل هم زمان با چالش های شرکت هواپیمایی بوئینگ با شرکت هواپیمایی بامباردیه (Bombardier) کانادا است. شرکت بوئینگ مدعی است که شرکت رقیب در حال فروش هواپیماهای مشابه با قیمت های پایین تر در بازار آمریکا است.

به هر ترتیب با وجود پیش آمدن چنین مشکلاتی که البته مقوله ای عادی در بین شرکت های بزرگ محسوب می گردد، فروش محصولات شرکت هواپیمایی بوئینگ، به ویژه پس از سفارشات خط هوایی سنگاپور، مطلوب به نظر می رسد.

منبع: کجارو / travelpulse.com
انتشار: 15 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 569

به "خط هوایی سنگاپور بزرگ ترین مشتری بوئینگ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط هوایی سنگاپور بزرگ ترین مشتری بوئینگ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید