درآمد شهرداری مرند به شدت کاهش یافته است

به گزارش فروشگاه کوچک، به گزارش خبرنگاران، حسین کاوه، عصر شنبه با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر مرند، با اشاره به اینکه بدهی شهرداری مرند به تامین اجتماعی پرداخت نشده است، توضیح داد: شهرداری مرند ماهیانه 2 میلیارد و 800 میلیون ریال بدون در نظر دریافت بدهی های سازمان های آتش نشانی، سیما منظر، عمرانی و حمل ونقل به بیمه پرداخت می نماید.

درآمد شهرداری مرند به شدت کاهش یافته است

وی ادامه داد: با درخواست شهرداری مرند مبنی بر تقسیط بندی پرداخت بیمه پرسنل شهرداری موافقت گردیده و از هفته آینده اجرایی خواهد شد.

شهردار مرند با تاکید بر اینکه درآمد شهرداری مرند به شدت کاهش پیدا نموده است، گفت: اما علیرغم آن آماده هستیم با کاهش اضافه کاری های کارکنان، بخشی از بدهی های بیمه تامین اجتماعی را پرداخت کنیم تا کارکنان با مشکل روبه رو نشوند.

وی در ادامه با تشریح پروژه های فعال شهر اظهار داشت: پروژه جاده مرند – جلفا فعال گردیده و هم اکنون عملیات جدول گذاری آن در حال اجرا است و زیرساخت در مراحل پایانی است که هفته آینده برای آسفالت ریزی آماده خواهد شد.

کاوه اظهار داشت: عملیات اتمام احداث ساختمان تالار ازدواج نیز در دست اقدام می باشد که عملیات سفیدکاری و کاشی کاری در شرف انجام است.

وی همچنین با اشاره به اینکه کف سازی معابر در برخی خیابان ها به اتمام رسیده و عملیات چند خیابان دیگر نیز شروع گردیده است، اذعان داشت: با توجه به نوسانات شدید قیمت، هیچ پیمانکاری حاضر به اجرای عملیات آسفالت ریزی و لکه گیری خیابان های شهر نیست، چرا که قیمت قیر هر روز در حال نوسان است.

شهردار مرند همچنین با اشاره به فعالیت صندوق رفاه کارکنان شهرداری مرند، ابراز داشت: این صندوق به صورت منظم ماهیانه از حقوق کارکنان شهرداری کسر و تسهیلاتی در اختیار آن ها قرار می گیرد، پیش از این وام هایی به مبلغ 80 میلیون ریال از طریق این صندوق به آن ها پرداخت می شد که 150 نفر از همکاران در انتظار دریافت وام هستند و صندوق 12 میلیارد و 500 میلیون ریال از شهرداری مطالبه دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 46

به "درآمد شهرداری مرند به شدت کاهش یافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درآمد شهرداری مرند به شدت کاهش یافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید