سریال پوست شیر این هفته تمام می گردد!

به گزارش فروشگاه کوچک، سریال پوست شیر چهارشنبه، 30 فروردین با پخش قسمت هشتم از فصل سوم به خاتمه خواهد رسید. همزمان با پخش قسمت خاتمهی پوست شیر از پلتفرم فیلم نت، چهارمین اکران این سریال از ساعت 20 در پردیس های سینمایی لوتوس مال، کورش، ایران مال، گالریا، هروی سنتر و سینما قدس برگزار خواهد شد.

سریال پوست شیر این هفته تمام می گردد!

آخرین قسمت از فصل سوم و آخر سریال پوست شیر به کارگردانی جمشید محمودی چهارشنبه ـ 30 فروردین ماه ـ پخش می گردد. مجموعه پوست شیر چهارشنبه ساعت هشت شب پس از گذشت هفت ماه به خاتمه می رسد.

قسمت اول پوست شیر اول مهر 1401 منتشر شده بود و اکنون قسمت هشتم از فصل خاتمهی این مجموعه معمایی ـ جنایی منتشر می گردد. بنا بر اعلام روابط عمومی فیلم نت، آخرین قسمت سریال پوست شیر همزمان با پخش از این پلتفرم با حضور عوامل این سریال در چند سالن سینما به نمایش درخواهد آمد.

سریال پوست شیر چهارشنبه، 30 فروردین با پخش قسمت هشتم از فصل سوم به خاتمه خواهد رسید. همزمان با پخش قسمت خاتمهی پوست شیر از پلتفرم فیلم نت، چهارمین اکران این سریال از ساعت 20 در پردیس های سینمایی لوتوس مال، کورش، ایران مال، گالریا، هروی سنتر و سینما قدس برگزار خواهد شد.

هادی حجازی فر، پانته آ بهرام، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی و برادران محمودی در اکران مردمی آخرین قسمت پوست شیر در لوتوس مال حضور خواهند داشت. علاقه مندان به تماشای قسمت هشتم و خاتمهی فصل سوم پوست شیر در سالن سینما می توانند نسبت به تهیه بلیت اقدام نمایند.

پوست شیر سریالی در ژانر درام جنایی به کارگردانی جمشید محمودی و نویسندگی رضا بهاروند و جمشید محمودی است که در سال 1401 از شبکه اینترنتی فیلم نت به نمایش عایدی.

هادی حجازی فر، پانته آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی و شهاب حسینی از بازیگران این مجموعه هستند.

منبع: فرادید
انتشار: 29 فروردین 1402 بروزرسانی: 29 فروردین 1402 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 2305

به "سریال پوست شیر این هفته تمام می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال پوست شیر این هفته تمام می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید