شیائومی در حال کار روی یک گوشی با دوربین 108 مگاپیکسلی و زوم 120 برابری است

به گزارش فروشگاه کوچک، با توجه به گزارشی از سوی Xiaomishka، شیائومی در حال کار روی گوشی هوشمند جدیدی با نام رمز CAS است که مجهز به دوربین 108 مگاپیکسلی و زوم 120 برابری راهی بازار خواهد شد. اینطور که به نظر می رسد، این محصول نسخه ای عرضه نشده از سری Mi CC 10 است.

شیائومی در حال کار روی یک گوشی با دوربین 108 مگاپیکسلی و زوم 120 برابری است

با نگاهی به گزارش منتشر شده می توان دریافت شیائومی از اول سال جاری در حال کار روی این گوشی بوده تا بتواند قابلیت های جذابی روی آن پیاده کند. از جمله این قابلیت ها دوربین پریسکوپی پیشرفته آن است که به لنز گوشی این اجازه را می دهد تا در محدوده عظیم تری قرار بگیرد.

با این تکنیک، شیائومی توانست به عظیم نمایی اپتیکال 12 برابری با دوربین 108 مگاپیکسلی خود دست پیدا کند. البته مانند گلکسی اس 20 اولترا، میزان عظیم نمایی دیجیتال این گوشی نیز بسیار زیاد است و به عدد خیره کننده 120 می رسد.

عملکرد خارق العاده ردمی 10X تنها 5 دقیقه بعد از شروع فروش رسمی

گزارش یاد شده اما نکته جالبی دارد و آن هم این است که شیائومی دیگر قرار نیست از سنسور HMX سامسونگ در این گوشی استفاده کند. این شرکت قبلا در گوشی می نوت 10 از این سنسور استفاده نموده بود اما به نظر می رسد سنسور جدید HM2 نام دارد.

سری Mi CC 10 قرار است با پردازنده اسنپدراگون 775G، پشتیبانی از اینترنت 5G و همچنین NFC راهی بازار گردد. تقریبا می توان از این بابت هم مطمئن بود که شیائومی نماینده جدید خود را جولای سال جاری عرضه می نماید. (ماه جولای میلادی از 11 تیر تا 10 مرداد ادامه دارد).

نرم افزار یا سخت افزار؟ کدام یک مهم ترین بخش گوشی هوشمند را تشکیل می دهد؟

منبع: gsmarena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1123

به "شیائومی در حال کار روی یک گوشی با دوربین 108 مگاپیکسلی و زوم 120 برابری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی در حال کار روی یک گوشی با دوربین 108 مگاپیکسلی و زوم 120 برابری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید