صندو ق های دولتی در هفته گذشته چه تغییراتی کردند؟

به گزارش فروشگاه کوچک، به گزارش خبرنگاران، بازار سرمایه درهفته جاری فرایند صعودی را داشت و با رشد ارزش معاملات تا محدوده هشت هزار میلیارد تومان روبرو شد و صف های فروش که در هفته آخر خرداد ماه حدودا 40 درصد بازار را در برمی گرفتند حالا در هفته اول تیر ماه کم تر شدند و نقدشوندگی نمادهای کوچک بازار هم تسهیل شد.

صندو ق های دولتی در هفته گذشته چه تغییراتی کردند؟

صندوق های دولتی هم در روزهای گذشته ابتدا با کاهش قیمت همراه شدند اما هر چه به آخر هفته نزدیک تر شدیم فرایند افزایش قیمت آن ها را شاهد بودیم.

صندوق دولتی واسطه گری دارایکم در آغاز هفته گذشته 12351 هزار تومان آغاز به کار کرد و در آخرین روز معاملاتی در قیمت 12747 هزار تومان بسته شد. این صندوق هفته پیش بیش از سه درصد تغییر و رشد را ثبت کرد.

صندوق پالایش یکم هم هفته گذشته فرایند خوبی را نداشت گزارش هایی که شرکت های پالایشی ارائه دادند باعث ایجاد صف فروش در نمادهای پالایشی شد و این صندوق متاثر از فرایند این سهم ها نامتعادل حرکت کرد. کارشناسان بازار سرمایه معتقدند اگر گزارش های منصفانه و حسابرسی نشده ای از نمادهای پالایشی بببنیم نمادهای این گروه رشد می نمایند و متناسب با تحرکات صعودی آن ها صندوق پالایش هم افزایش قیمت را تجربه می نماید. در هفته گذشته پالایش یکم در قیمت 7232 هزار تومان باز شد و در آخرین روز معاملاتی در قیمت 7222 هزار تومان بسته شد. به طور کلی صندوق پالایش یکم در هفته گذشته منفی 0.1 درصد تغییر را داشت.

آخرین اخبار مرتبط با بازار سهام خبرنگاران را در صفحه بورس دنبال کنید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1847

به "صندو ق های دولتی در هفته گذشته چه تغییراتی کردند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صندو ق های دولتی در هفته گذشته چه تغییراتی کردند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید