عکس ، خداحافظی جومونگ در جام جهانی با چهره خاصش!

به گزارش فروشگاه کوچک، با شکست کره جنوبی مقابل برزیل کار برای سون هیونگ مین، ستاره باشگاه تاتنهام در جام جهانی به انتها رسید و صحنه های ماندگار او در قطر با ماسک ویژه اش در تاریخ فوتبال ثبت خواهد شد.

عکس ، خداحافظی جومونگ در جام جهانی با چهره خاصش!

به گزارش خبرنگاران، سون هیونگ مین پس از بازی مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 قطر بین کره و برزیل که در استادیوم 974 دوحه قطر برگزار گردید جام جهانی را ترک کرد. تصاویر بازی سون با محافظ صورت ویژه اش در این جام ماندگار خواهد بود.

پیش از جام جهانی نگرانی های زیادی در مورد سون، کاپیتان کره جنوبی وجود داشت. او در اوایل ماه گذشته هنگام بازی با تیمش در لیگ قهرمانان اروپا بر اثر برخورد شدید با مدافع حریف دچار شکستگی از ناحیه صورت شد و حدود سه هفته قبل از افتتاحیه جام جهانی تحت عمل جراحی نهاده شد.

سون هیونگ مین، به جام جهانی رسید اما کاپیتان تیم ملی کره در حالی بازی ها را شروع کرد که زخم هایش به طور کامل التیام نیافته بود و مجبور شد با ماسک ویژه بر صورتش به میدان برود. او با اراده قوی و احساس مسئولیتش در هر سه بازی گروهی و مرحله یک هشتم نهایی در حالی که برای محافظت از صورتش ماسک مشکی بر چهره داشت، به صورت کامل بازی کرد.

سون در بازی با برزیل که تیمش در نیمه دوم برای جبران می جنگید چند بار ماسک محافظش را از صورتش در آورد و به نظر می رسید با این محافظ راحت نیست و می خواست با آزادی بیشتر در زمین بجنگد و سر بزند.

سون نقش پررنگی برای صعود کره به یک هشتم داشت و در بازی خاتمهی مرحله گروهی مقابل پرتغال با یک پاس گل استثنایی زمینه ساز صعود تیمش شد.

سون در مرحله گروهی پس از باخت به غنا به علت ناراحتی گریه کرد و پس از بازی با پرتغال اشک شوق ریخت. کاپیتان کره پس از بازی با برزیل و شکست چهار گله تیمش به سمت طرفداران شان رفت و به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

با این حال با مصاف کره با برزیل مدعی رویای این تیم آسیایی برای ادامه جاه طلبی در قطر به خاتمه رسید و بعلاوه کار برای سون، ستاره تیم ملی کره هم در این تورنمنت تمام شد. سون هیونگ مین حالا باید خود را برای چهارمین جام جهانی خود آماده کند. او چهار سال دیگر 34 ساله می گردد، اما پیش بینی می گردد که می تواند در 2026 هم نقش موثری داشته باشد.

  • مربی اسپانیا از یک سال قبل به فکر بازی امشب بود | توصیه عجیب به شاگردان در اردوهای پیش از جام جهانی
  • اقدام ویژه قطر برای تماشاگران عرب در جام جهانی

منبع: ورزش سه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 آذر 1401 بروزرسانی: 15 آذر 1401 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 2245

به "عکس ، خداحافظی جومونگ در جام جهانی با چهره خاصش!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، خداحافظی جومونگ در جام جهانی با چهره خاصش!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید