فصل دوم سریال خانه امن ساخته می گردد

به گزارش فروشگاه کوچک، احمد معظمی کارگردان مجموعه تلویزیونی خانه امن با انتشار یادداشتی از ساخت فصل دوم این سریال اطلاع داد.

فصل دوم سریال خانه امن ساخته می گردد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، احمد معظمی همزمان با سرانجام آخرین قسمت از فصل اول سریال خانه من از پیش فراوری فصل دوم این سریال اطلاع داد.

وی نوشت: به حول و قوه الهی و با یاری همه دوستان، مجموعه تلویزیونی خانه امن بعد از حدود دو سال کار شبانه روزی در 50 قسمت به پخش رسید و یکشنبه 7 دی ماه با پخش قسمت پنجاهم بخشی از کوشش های ما در نشان دادن زحمات و فداکاری های سربازان گمنام امام زمان (ع) انجام شد.

خدا را شاکریم که این توفیق را به ما عنایت کرد تا بتوانیم گوشه ای هرچند کوچک از زحمات و رشادت های کسانی را که شبانه روز برای امنیت کشور کوشش می نمایند در قالب یک مجموعه تلویزیونی به تصویر بکشیم و شکر بیشتر آنکه این مجموعه مورد استقبال مخاطبان و اهالی رسانه نهاده شد. بر خود تکلیف می دانم از تمام دوستانم در زمان ساخت که در جلوی دوربین و پشت دوربین یاریگر ما بودند تشکر کنم.

همچنین از دوستان اهالی رسانه در خبرگزاری ها و روزنامه های مختلف و فضای مجازی که توجه ویژه ای به این سریال داشتند بسیار ممنونم. به زودی پیش فراوری فصل دوم سریال خانه امن ساخته می گردد و قصد داریم در فصل دوم این سریال بخش های دیگری از کوشش هایی را که برای امنیت کشور انجام می گردد، نشان دهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1493

به "فصل دوم سریال خانه امن ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فصل دوم سریال خانه امن ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید