مطمئن ترین راه اجاره سوئیت در تهران چیست؟

به گزارش فروشگاه کوچک، میدانیم که که ساکنان شهرهای عظیم و کوچک ایران به صورت سالیانه سفرهای زیادی را به پایتخت ایران یعنی تهران عظیم انجام می دهند که بیشتر آنها در طول سفر نیازمند محلی جهت اسکان موقت هستند از این جهت است که بازار اجاره سوئیت در تهران بسیار داغ است. در ادامه این مطلب میخواهیم شما را با شیوه های مختلف سکونت در طول سفر به تهران آشنا کنیم و ساده ترین، امن ترین و مالی ترین شیوه اجاره سوئیت در تهران را به شما معرفی کنیم.

مطمئن ترین راه اجاره سوئیت در تهران چیست؟

قبل از هر چیز بهتر است شرح دهیم که چرا اجاره سوئیت در تهران از رزرو هتل در این شهر پرطرفدارتر است. شاید مهم ترین دلیل آن نوع سفرهای مردم به پایتخت است. بیشتر سفرها به تهران از سوی شهرستان ها با اهداف انجام کارهای اداری یا طی کردن فرایند های درمانی و یا شرکت در دوره های آموزشی انجام می گردد و بیشتر این سفرها بنا به ماهیت خود سفرهایی طولانی هستند و مسافران به محلی برای یک یا چندین هفته اقامت احتیاج دارند. بدیهی است که اقامت طولانی مدت در هتل ها هزینه سنگینی دارد و با توجه به نبود امکان آشپزی درآنها برای اقامت طولانی مناسب نیستند. گذشته از موضوع طول مدت سفر استفاده از اقامتگاهها، سوئیت ها و آپارتمان های مبله در تهران برای خانواده ها راحتتر و به صرفه تر از استفاده از هتل ها است.

اما این شیوه از اقامت در طول سفر چه در تهران و چه در سایر شهرهای ایران و حتی خارج از کشور یک شیوه مرسوم و سنتی برای اقامت در طول سفر بوده که ساکنان شهرها بخشی از خانه خود را به مسافران اجاره می دادند و از این راه کسب درآمد می کردند در طی مرور زمان تعداد خانه های مبله و دربست افزایش یافت و اجاره روزانه درست مانند اجاره سالیانه به یک منبع کسب درآمد برای صاحبان خانه تبدیل شد و در این میان املاک ها با وصل کردن مسافران و صاحبخانه ها کسب درآمد می کردند. اما این شیوه هم به دلیل سختی مراجعه به املاک و بازدید حضوری از هر مورد به مرور زمان دستخوش تغییرات شد و اجاره غیرحضوری و در واقع تلفنی به وسیله سایت های آگهی جایگزین شیوه های قبلی شد. به این صورت که صاحبخانه و یا املاک موارد موجود را با تعدادی عکس آگهی میکرد و مسافران با شماره شخصی فرد تماس گرفته و مبلغ را واریز میکردند به امید این که زمانی که به مقصد رسیدند همان واحد را دریافت نمایند.

اما وقوع اتفاقات ناخوشایند بسکمک نظیر کلاه برداری و از دسترس خارج شدن تلفن شخص آگهی دهنده بعد از دریافت وجه و در بهترین حالت روبرو شدن با یک خانه بسیار کثیف و بی کیفیت و نبود امکان کنسلی باعث شد که این شیوه از اجاره روزانه سوئیت هم خیلی زود از رونق بیفتد و شرکت های معتبری دراین حوزه آغاز به فعالیت نمایند.

در این دوران یک تیم مهندسی حرفه ای با هدف از بین بردن ریسک های فرایند اجاره سوئیت و اجاره ویلا یک سامانه اجاره آنلاین را به نام رومیتا ایجاد کردند تا واسطی امن و مطمئن میان صاحبخانه ها و میزبان ها باشد. سایت رومیتا اطلاعات دقیق و صحیح بیش از 3000 ویلا، سوئیت، آپارتمان و بومگردی را در سرتاسر ایران در معرض نمایش قرار می دهد و مسافران به راحتی میتوانند مورد مناسب خود را در میان این 3000 مورد در سایت جستجو و رزرو نمایند. سایت رومیتا قبل از قرار دادن اطلاعات هر اقامتگاه با دریافت مدارک شناسایی از میزبان آن شخص را احراز هویت می نماید و با وضع قوانین کاملا روشن و واضح نظافت، کیفیت و تطبیق دقیق هر واحد با اطلاعات موجود در سایت را ضمانت میکند. پرداخت در این سایت به وسیله درگاه بانکی معتبر صورت گرفته و مبالغ جهت ضمانت تا زمان تحویل واحد و جلب رضایت مشتری در حساب شرکت باقی خواهد ماند. هم چنین تیم رومیتا با تعیین کردن قوانین کنسلی کاملا عادلانه مانع از متضرر شدن هر دو طرف مسافر و میزبان خواهد شد.

امکانات این سایت تنها به نمایش اطلاعات و انجام فرایند رزرو وپرداخت محدود نمی گردد بلکه سایت رومیتا در کوشش است که به یک شبکه اجتماعی در حوزه سفر و گردشگری داخلی تبدیل گردد و از این جهت امکانات دیگری را به سایت افزوده است. یکی از این امکانات قراردادن عکس و نوشته هایی درباره مکان های دیدنی هر شهر در داخل سایت است. این نوشته ها به قلم گردشگران حقیقی هستند و نظیر آنها را در هیچ کجای دیگر در بستر اینترنت پیدا نخواهید کرد. این نوشته ها از بهترین مکان برای صرف چای در نزدیکی سی و سه پل تا بهترین وسیله نقلیه برای رسیدن به باغ ارم را معرفی خواهند کرد و برای مسافران بسیار کاربردی هستند. مورد دیگر این است که سایت رومیتا کاملا یک سایت کابر محور است و این خود کاربران هستند که اطلاعات در داخل سایت قرار می دهند و یا از آن خرید مینمایند و تیم پشتیبانی رومیتا تنها صحت اطلاعات را کنترل میکند همین کاربران میتوانند آزادانه نظرات خود را درباره هر واحد در سایت ثبت نمایند و به مسافران بعدی در انتخاب کمک رسانند.

در ایام شیوع ویروس کرونا که سفر کردن ممکن بود برای سلامتی جامعه مخاطره آمیز باشد سایت رومیتا با در نظر دریافت منافع هموطنانش تصمیم گرفت که فعالیت خود را در تنها حوزه باقی مانده از سفرهای داخلی گسترش بیشتری دهد. و آن هم سفر به تهران برای مقاصد درمانی و سفرهای کوتاه به اطراف تهران بود. سفر به مناطقی مانند کردان ولواسان که با ماشین شخصی از سمت تهران انجام می شد و به دلیل ماهیت ویلاهای اطراف تهران که همگی دارای امکانات تفریحی کافی در داخل خود ویلا هستند و احتیاجی به خروج ازآنها نیست از نظر ابتلا به کرونا ایمن بودند. که البته رومیتا رعایت پروتکل ها را مانند محدود بودن تعداد مسافران و ضدعفونی کامل واحد قبل از تحویل و رعایت فصله زمانی حداقل یک روز میان خروج مسافر قبلی و ورود مسافر جدید به دستور کار خود در این دوران اضافه نمود.

بنابراین رومیتا برای اجاره سوئیت در تهران و یا اجاره ویلا در لواسان ویا سایر مناطق اطراف تهران مطمئن ترین، متنوع ترین و مالی ترین راه چاره را پیش روی شما قرار می دهد و امیدواریم که این مطلب شما را با نحوه کار این سایت و دلیل مطمئن تر بودن آن به قدر کافی آشنا نموده باشد.

منبع: مجله سفر
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1575

به "مطمئن ترین راه اجاره سوئیت در تهران چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطمئن ترین راه اجاره سوئیت در تهران چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید