معرفی هتل 3 ستاره سان شاین ویستا در پاتایا

به گزارش فروشگاه کوچک، هتل سان شاین ویستا پاتایا | Hotel Vista پاتایا

در قلب شهر پاتایا و تنها 100 متر دورتر از مرکز خرید سنترال فستیوال، هتل سان شاین ویستا پاتایا قرار گرفته است. این هتل حدود 130 اتاق و سویی بزرگ، راحت و با امکانات کامل برای مهمانان فراهم نموده است. هتل آپارتمان سان شاین ویستا با اینکه 3 ستاره است اما امکانات تفریحی مانند استخر را نیز برای رفاه حال شما آماده نموده است. در متن زیر خصوصیات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله این اقامتگاه تا دیدنی های مطرح پاتایا را بیان می کنیم. پس با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل سان شاین ویستا پاتایا را مرور کنیم.

معرفی هتل 3 ستاره سان شاین ویستا در پاتایا

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

خدمات رفاهی هتل سان شایت ویستا پاتایا

خدمات پذیرش هتل شامل بخش نگهداری از چمدان، صرافی و میز پذیرش 24 ساعته است که با این حساب می توانید با خیالی آسوده در این هتل اقامت کنید. خدماتی که برای تمیز کردن اتاق ها ارائه شده همگی رایگان هستند. همچنین در صورت پرداخت هزینه ای اضافه می توانید از خشکشویی و اتوشویی هتل نیز بهره ببرید.

آسانسورهای هتل کار را برایتان راحت نموده اند و خانواده ها می توانند از اتاق های خانوادگی هتل استفاده نمایند. کارمندان هتل به زبان انگلیسی و تایلندی صحبت می نمایند و همگی آموزش دیده هستند.

اگر سفرتان به پاتایا کاری است می توانید از سرویس های فکس و فتوکپی و همچنین خدماتی که برای برگذاری جلسات کاری فراهم شده، استفاده نمایید. البته این ها با پرداخت هزینه جداگانه میسر هستند.

امکانات تفریحی هتل سان شاین ویستا پاتایا

تفریح در این هتل 3 ستاره کار راحتی است. استخر هتل می تواند شما را سرحال کنید و همچنین مرکز تناسب اندام نیز باعث شده که شما از ورزش روزانه تان دور نمانید. استخر بچه ها نیز با نظارت والدین برای آن ها قابل استفاده است.

صبحانه بوفه هتل با پرداخت هزینه جداگانه بین ساعت 7 تا 10 صبح قابل استفاده است.

رستوران Terra Cotta نیز صبحانه، ناهار و شام سرو می نماید.

در نزدیکی هتل رستوران های متفاوتی نظیر Pizza Hut، La Ferme، Krua Nha Bann و … وجود دارند که برای صرف وعده های غذایی می توانید از آن جا بازدید کنید.

امکانات اتاق های هتل سان شاین ویستا پاتایا

در تمام اتاق های هتل سان شاین خدمات مشترکی وجود دارد. از جمله آن ها می توان به تهویه هوا و کولر، گاو صندوق کوچک، مایکروویو، بالکن و یخچال اشاره نمود.

سرویس حمام اتاق ها همگی تجهیز شده می باشد که علاوه بر وسایلی نظیر حوله، شامپو و … دارای وان و دوش مجزا است.

تلویزیون اتاق ها شبکه های جهانی را پوشش می دهد و تلفن نیز برای شما فراهم شده است. اینترنت بی سیم رایگان نیز در تمام اتاق ها به علاوه چای/قهوه ساز و بطری آب رایگان در این هتل وجود دارند.

انواع اتاق های هتل سان شاین ویستا پاتایا

  • سوییت دو خوابه خانوادگی: این سوییت ها 108 متر هستند و می تواند بسته به انتخاب شما یک تخت دو نفره و یا دو تخت یک نفره داشته باشد. در قسمت نشیمن آن یک مبل تخت خواب شو وجود دارد.
  • اتاق دبل سوپریر: 36 متر مساحت این اتاق هاست که یک تخت دو نفره در آن دیده می گردد.
  • اتاق دل دولوکس: این اتاق ها نیز یک تخت دو نفره بزرگ دارند و 36 متر مربع مساحت آن هاست.
  • استودیو: مساحت این ها کمی از اتاق های معمولی بزرگ تر است و 47 متر مربع می باشد. تخت دو نفره بزرگ هم در آن ها وجود دارد. آن ها یک آشپزخانه کوچک دارند.
  • اکسکیوتیو استودیو: 50 متر مربع هستند و یک تخت دونفره بسیار بزرگ دارند. این اتاق ها دارای آشپزخانه هستند.
  • سوییت یک خوابه: 72 متر مساحت این سوییت ها با یک آشپزخانه و قسمت غذاخوری پر شده است.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر پاتایا

  • ترمینال اتوبوسی Rung Rueng: این ترمینال با نیم ساعت پیاده روی از هتل واقع شده است.
  • هنر در بهشت پاتایا: 0.4 کیلومتر است. اگر با تاکسی بروید تنها 2 دقیقه در راه خواهید بود و اگر پیاده روی را ترجیح می دهید، 7 دقیقه ای خواهید رسید.
  • سالن نمایش تیفانی: 0.4 کیلومتر است. این جاذبه نیز با شما 2 دقیقه توسط تاکسی فاصله دارد و 7 دقیقه در صورت پیاده روی طول می کشد.
  • هارد راک کافه: 0.7 کیلومتر مسافت این جاذبه را می توانید توسط تاکسی 7 دقیقه ای طی کنید. اگر می خواهید که پیاده روی کنید، جهت سر راست تر است و 12 دقیقه تنها با شما فاصله دارد.
  • پاتایا سیتی هال: 0.8 کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی 9 دقیقه ای به آن می رسید. به این جاذبه هم می توانید قدم بزنید و 16 دقیقه را طی کنید.
  • ساحل سنترال فستیوال پاتایا: 2 کیلومتر تقریبا فاصله دارد که اگر با تاکسی بروید حدودا 10 دقیقه زمانتان را خواهد گرفت. پیاده روی به این ساحل تنها 20 دقیقه طول می کشد.
  • خیابان واکینگ استریت: 2.5 کیلومتر با این خیابان فاصله دارد که می توانید خط ساحلی را گرفته و با 30 دقیقه پیاده روی به آن برسید. همچنین تاکسی 16 دقیقه ای شما را به این خیابان خواهد رساند.
  • باغ وحش ببر سریراچا: تقریبا 38 کیلومتر با این جاذبه فاصله دارید که می توانید با یک تاکسی طی 50 دقیقه به آن برسید.
  • مجموعه جهانی الماس: 7 کیلومتر با شما فاصله دارد که اگر با تاکسی بروید 10 دقیقه ای به آن می رسید. البته پیاده روی هم گزینه خوبی است که تنها 16 دقیقه زمان می برد.
  • فرودگاه بین المللی یوتاپو رایونگ پاتایا: این فرودگاه با شما 32 کیلومتر فاصله دارد و با تاکسی باید زمانی حدود 1 ساعت را برای رسیدن به آن در نظر بگیرید.
  • فرودگاه بین المللی سووارنابهامی: این فرودگاه دورتر است و تقریبا 84 کیلومتر با هتل فاصله دارد. در ترافیک عادی و توسط تاکسی حدود 1 ساعت و نیم تا فرودگاه در راه خواهید بود.

موقعیت هتل سان شاین ویستا پاتایا

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل: مرکز پاتایا 20260، چونبوری، جاده بیچ، سوی 3، مو 9

201/1 Moo 9, Soi 3, Beach Road, Chonburi, 20260 پاتایا Central, Thailand

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 31 مرداد 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 269

به "معرفی هتل 3 ستاره سان شاین ویستا در پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 3 ستاره سان شاین ویستا در پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید