مناسب سازی ساختمان ها و معابر شهری قزوین به طور جدی در حال پیگیری است

به گزارش فروشگاه کوچک، کیومرث فدائی فر، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین گفت: با توجه به بازدیدهای مستمر کمیته مشترک ایمنی و مناسب سازی فضاها و زیرساخت های شهری از پروژه های در حال احداث، مناسب سازی ساختمان ها و معابر شهری به طور جدی در حال پیگیری است.

مناسب سازی ساختمان ها و معابر شهری قزوین به طور جدی در حال پیگیری است

به گزارش خبرنگاران قزوین؛کیومرث فدائی فرسرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین اضافه کرد: این اقدام در راستای ارتقاء کیفیت ارائه خدمات به شهروندان به خصوص معلولان و افراد کم توان در ساختمان ها و مراکز اداری، واحدهای تجاری، مجتمع های مسکونی و معابر سطح شهر در حال پیگیری است.

وی اضافه کرد: کارشناسان حوزه نظارت بر ساخت و سازهای این معاونت در تلاش هستند تا با بازدیدهای مستمر از پروژه های در حال احداث سطح شهر و معابر شهری، مشاوره های لازم را جهت برطرف کردن مسائل احتمالی بر اساس ضوابط و استانداردهای شهرسازی ارائه کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: در این راستا از ابتدای سال جاری تا به امروز توسط کمیته مشترک ایمنی و مناسب سازی فضاها و زیرساخت های شهری این معاونت از پروژه های مجتمع مسکونی شورای حل اختلاف، برج ونوس، پاساژ مسعود، پارکینگ شهید انصاری، کاروانسرای پنبه بازدید به عمل آمده است.

فدائی فر بیان نمود: در تمامی بازدیدهای که از ساختمان ها، مراکز اداری، واحدهای تجاری و مجتمع های مسکونی انجام می شود همه ضوابط معلولان اعم از شرایط آسانسورها، پله های برقی، شیب راه ها جهت عبور ایمن ویلچر، عریض بودن راهروها و مدخل درها، غیر لغزنده بودن سطوح، تابلوهای هشداردهنده، تعبیه پارکینگ های متناسب با پروژه ها و تعبیه پارکینگ معلولان مورد بررسی قرار می گیرد.

وی همچنین به مناسب سازی معابر شهری اشاره و اضافه کرد: پیاده روسازی در سطح شهر، احداث پارک مخصوص سالمندان و افراد کم توان جسمی و حرکتی در محله پونک، احداث و بهسازی سرویس های بهداشتی مناسب سالمندان و افراد کم توان جسمی و حرکتی در بوستان های سطح شهر در این راستا اجرا شده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 25 خرداد 1400 بروزرسانی: 25 خرداد 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1731

به "مناسب سازی ساختمان ها و معابر شهری قزوین به طور جدی در حال پیگیری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مناسب سازی ساختمان ها و معابر شهری قزوین به طور جدی در حال پیگیری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید