ویندوز 11 یک آپدیت رایگان برای کاربران ویندوز 10 است

به گزارش فروشگاه کوچک، ساعاتی قبل مایکروسافت از ویندوز 11 رونمایی کرد و همانطور که انتظار داشتیم، این نسخه نو به صورت آپدیت رایگان برای کاربران ویندوز 10 منتشر خواهد شد. برای یادآوری باید بگوییم که ویندوز 10 هم به طور رایگان در اختیار کاربران ویندوز 7 و 8 قرار گرفت و مایکروسافت بار دیگر این رویکرد را تکرار خواهد کرد.

ویندوز 11 یک آپدیت رایگان برای کاربران ویندوز 10 است

کامپیوترهایی که حداقل از پردازنده 64 بیتی، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برند می توانند ویندوز 11 را نصب کنند. طبق اعلام مایکروسافت، ویندوز 11 مانند دیگر آپدیت های ویندوز 10 منتشر خواهد شد و کاربران به راحتی می توانند آن را نصب کنند. از بین ویژگی های نو این سیستم عامل می توانیم به تغییر در رابط کاربری مانند طراحی نو منوی استارت اشاره کنیم و همچنین نباید بهبود عملکرد و قابلیت های مربوط به چندوظیفگی را از قلم بیندازیم. یکی از ویژگی های مهم ویندوز 11 پشتیبانی آن از اپلیکیشن های اندروید است که احتمالا با استقبال کاربران روبرو می شود.

گفتنی است مایکروسافت بیشتر درآمد مربوط به ویندوز را از طریق فروش لایسنس های سازمانی و مجوزهای مربوط به سازندگان لپ تاپ ها به دست می آورد. بنابراین فروش این سیستم عامل به کاربران معمولی درآمد بسیار ناچیزی برای این شرکت دارد و به همین علت نسخه نو ویندوز را مانند نسل قبلی به صورت رایگان ارائه می دهد.

اگرچه مایکروسافت تاریخ دقیق انتشار ویندوز 11 را اعلام نکرده، اما احتمالا در ماه اکتبر (مهر-آبان) در کنار گجت های نو این شرکت برای عموم کاربران منتشر خواهد شد.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1816

به "ویندوز 11 یک آپدیت رایگان برای کاربران ویندوز 10 است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویندوز 11 یک آپدیت رایگان برای کاربران ویندوز 10 است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید