چهارمین دوره کمپ استارتاپی هوش مصنوعی دیجی&zwnjنکست زمستان 99 برگزار می&zwnjشود

به گزارش فروشگاه کوچک، ثبت نام چهارمین دوره از دوره های کمپ استارتاپی هوش مصنوعی دیجی نکست از آذر 99 شروع شده است و تا 10 دی 99 ادامه دارد.

چهارمین دوره کمپ استارتاپی هوش مصنوعی دیجی&zwnjنکست زمستان 99 برگزار می&zwnjشود

به گزارش روابط عمومی دیجی نکست، این بازوی نوآوری و شتابدهنده گروه خبرنگاران در حال تدارک برگزاری چهارمین کمپ استارتاپی هوش مصنوعی است و همه علاقه مندان و محققان هوش مصنوعی از سراسر کشور می توانند در این دوره شرکت نمایند.

دیجی نکست که چند سالی ست با برپایی کمپ های استارتاپی می کوشد فضایی محبت آمیز و صمیمی میان متخصصان علوم کامپیوتر و رشته های مرتبط ایجاد کند این بار هم میخواهد فرصت راه اندازی استارتاپ و پرورش ایده ها در محل زندگی یا کار را بدون تحمیل هزینه های اضافی و دغدغه رفت و آمد فراهم سازد. گفتنی است که به دلیل شرایط کنونی و همه گیری ویروس کرونا چهارمین دوره از کمپ استارتاپی هوش مصنوعی دیجی نکست به صورت آنلاین برگزار می گردد.

به گفته برگزارنمایندگان این کمپ، شرکت نمایندگان کمپ های استارتاپی دیجی نکست با شرکت در این برنامه می توانند از زیرساخت هایی مانند فضای کار رایگان، اینترنت رایگان و سایر خدمات رفاهی بهره مند شوند.

برنامه کمپ استارتاپی دیجی نکست، یک برنامه استارتاپی است که در آن از دانشجویان، متخصصان و فعالان حوزه های تخصصی دعوت می گردد تا با حمایت دیجی نکست، تیم سازی نمایند و محصول خود را توسعه دهند.

چهارمین کمپ استارتاپی هوش مصنوعی به روال کمپ های گذشته دیجی نکست، ابتدا با ثبت نام آغاز می گردد. سپس آزمون ورودی برای دریافت رزومه های قابل تأیید برگزار می گردد. در مرحله بعد برنامه، تیم سازی و ایده یابی آغاز می گردد و پس از آن جلسات منتورشیپ به صورت روزانه و با درخواست تیم ها انجام می گردد. در خاتمه، تمامی تیم های راه یافته به مرحله نهایی برای روز ارائه (pitch day) در برابر سرمایه گذاران بالقوه و آغاز فعالیت خود به عنوان استارتاپ آماده می شوند.

برای آشنایی بیشتر، اطلاع از تاریخ های مهم و ثبت نام در کمپ استارتاپی هوش مصنوعی خبرنگاران نکست از لینک زیر وارد شوید؛

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1444

به "چهارمین دوره کمپ استارتاپی هوش مصنوعی دیجی&zwnjنکست زمستان 99 برگزار می&zwnjشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارمین دوره کمپ استارتاپی هوش مصنوعی دیجی&zwnjنکست زمستان 99 برگزار می&zwnjشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید