کارگاه آموزشی پیدایش خط در موزه تحول تکنولوژی چالوس برگزار شد

به گزارش فروشگاه کوچک، مسئول موزه های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران از برگزاری کارگاه آموزشی پیدایش خط و نوشتار برای بچه ها و نوجوانان در موزه تحول تکنولوژی در شهرستان چالوس خبر داد.

کارگاه آموزشی پیدایش خط در موزه تحول تکنولوژی چالوس برگزار شد

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران، مریم الطافی پنجشنبه 21 آذر 98 با اعلام این خبر اضافه کرد: در این کارگاه، تحولات زندگی و ارتباطات ساکنان ایران که منجر به پیدایش خط و نوشتار شد، مورد بررسی قرار گرفت.

او با اشاره به حضور 300 کودک و نوجوان در این دوره آموزشی در آذرماه، اضافه کرد: تعامل و انجام کار عملی بچه ها با گل رس و ساخت الواح گلی و گل نوشته ها، یکی از موضوعات مهم در این کارگاه بود.

مسئول موزه های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: موزه تحول تکنولوژی یکی از موزه های خصوصی استان مازندران است که در سال جاری از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مجوز تاسیس دریافت کرده است.

الطافی با اشاره هدف این موزه در راستای معرفی و شناخت عموم جامعه با تحولات تکنولوژی و فرهنگ، گفت: با توجه به استقبال از این کارگاه آموزشی، برنامه ریزی در خصوص برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی در موزه تحول تکنولوژی ادامه خواهد داشت.

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 699

به "کارگاه آموزشی پیدایش خط در موزه تحول تکنولوژی چالوس برگزار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگاه آموزشی پیدایش خط در موزه تحول تکنولوژی چالوس برگزار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید