شروع برداشت گردو در زرند

به گزارش فروشگاه کوچک، مدیر جهاد کشاورزی زرند گفت:سطح زیر کشت گردو در شهرستان زرند 504 هکتار می باشد که 360 هکتار آن بارور است .

شروع برداشت گردو در زرند

به گزارش خبرنگار از ،با شروع فصل برداشت محصول گردو، صادق زاده فرماندار زرند به اتفاق مدیران جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی زرند از مزارع گردوی مناطقی از دشتخاک بازدید کردند.

در این بازدید علی صادق زاده فرماندار زرند با مهم برشمردن اصل کشاورزی گفت: به رغم خشکسالی های متعددی که با آن روبرو هستیم باید مدیریت مصرف آب را بر اساس الگو هایی که جواب داده اند و هم حفظ درختان بومی شهرستان قرار دهیم و از کاشت محصولاتی که به آب فراوان احتیاج دارند جلوگیری گردد.

فرماندار زرند با اشاره به ارتباط عمیق بین کشاورزی و گردشگری هم گفت: جشنواره های معروف زرند اگر چه به واسطه کرونا تعطیل شده اند، ولی امیدواریم در آینده نزدیکی شاهد شروع جشنواره های باشکوه شهرستان خاصه جشن های شکرگزاری محصولات کشاورزی باشیم.

محمدی مدیر جهاد کشاورزی زرند سطح زیر کشت گردو را در شهرستان 504 هکتار اسم کرد و اضافه کرد: از این اندازه 360 هکتار آن بارور است و پیش بینی می گردد در مدت زمان یکماهه برداشت بالغ بر 250 تن گردو از باغ های گردوی این شهرستان برداشت گردد.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1859

به "شروع برداشت گردو در زرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع برداشت گردو در زرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید