شروع مرحله فعال مانور دریایی مشترک روسیه و چین

به گزارش فروشگاه کوچک، خبرنگاران: مرحله فعال مانور دریایی مشترک روسیه و چین امروز پنج شنبه در دریای شرقی چین شروع شده است.

شروع مرحله فعال مانور دریایی مشترک روسیه و چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از صدای روسیه، گروهی از کشتی های جنگی روسیه مجهز به پیشرفته ترین سیستم های ضد موشکی و ضد هوایی و ناوشکن های مجهز به موشک های ضد زیردریایی در مانور مشترک دریایی با چین مشارکت دارند.

بر اساس این گزارش در مرحله فعال این رزمایش که از امروز پنج شنبه شروع شده است نیروهای دریایی چین و روسیه عملیات دفاع دریایی را شروع خواهند کرد که این عملیات شامل آزادسازی یک کشتی توقیف شده، کوشش مشترک برای حمایت و دفاع از اهداف شناسایی شده و دفاع موشکی مشترک و حمله به اهداف مشخص شده خواهد بود.

قرار است کنفرانس خبری مربوط به دستاوردهای این مانور بزرگ نظامی پس از سرانجام آن برگزار گردد. سمیناری نیز با حضور فرماندهان مختلف نظامی روسیه و چین در سرانجام این رزمایش برگزار خواهد شد و این مانور با برگزاری مراسمی خاص به سرانجام خواهد رسید.

ساکنان شانگهای نیز قادر خواهند بود تا کشتی های جنگی روسیه و چین را ببینند. قرار است 26 می یعنی 4 روز دیگر کشتی های جنگی روسی منطقه را به سوی مواضع دائمی خود ترک نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 485

به "شروع مرحله فعال مانور دریایی مشترک روسیه و چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع مرحله فعال مانور دریایی مشترک روسیه و چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید