آموزش تبدیل ویدئو به گیف در تلگرام بصورت تصویری

به گزارش فروشگاه کوچک، تلگرام یکی از محبوب ترین پیغام رسان ها در ایران است که قابلیت ارسال تصاویر متحرک را دارد. برای تبدیل ویدئو به گیف در تلگرام میتوانید از ترفند زیر بهره ببرید.

آموزش تبدیل ویدئو به گیف در تلگرام بصورت تصویری

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

مدتی بود که برخی از کاربرانی که قصد فراوری محتوا به صورت گیف از قسمتی از فیلم را در تلگرام داشتند، بسیاری با برنامه های جانبی این کار را انجام می دادند ولی مراحل آن خیلی خسته کننده بود، حال روش آسان را در آموزش تصویری این پست برای شما آماده نموده ایم تا به راحتی قسمتی از فیلم که سوژه های خاصی هست را به گیف تبدیل کنیم. مدیران کانال و گروهها از این پس میتوانند به راحتی از سوژه های مورد نظر خود فیلم گرفته و با تبدیل گیف، آنرا با سایر اعضاء به اشتراک بگذارند و برای این کار احتیاج به انجام مراحل اضافی نیست.

اگر مایل هستید ویدئوهای کوتاه خود را در پیام رسان تلگرام به گیف تبدیل کنید مراحل این ترفند ساده را طی کنید.

تبدیل ویدئو به گیف در تلگرام

1. برای تبدیل ویدئو به گیف در تلگرام ابتدا در صفحه چت خود یا کاربری که مایل هستید برایش گیف بفرستید وارد شوید، بر روی آیکون گیره بزنید و ویدئو را انتخاب کنید، می توانید ویدئویی را انتخاب نموده یا همزمان فیلم بگیرید.

2. از قسمت بالا گزینه Video را انتخاب کنید تا فایل ها تصویری که در حافظه موبایل یا تبلت خود موجود هستند، ظاهر گردد.

3. ابتدا فیلم یا کلیپی که می خواهید قسمتی از آن را برش دهید انتخاب کنید.

  • آغاز و انتها فیلم را با لمس کردن روی دو دکمه های دایره ای شکل معین می کنید.(انتخاب قسمتی از فیلم که سوژه خود در آن هست)

  • روی علامت صدا لمس نموده تا به شکل آن مانند تصویر زیر گردد.
  • بعد از لمس آیکن صدا چون فیلم شما بی صدا شده به صورت اتوماتیک تبدیل به گیف می گردد.

4. گیف شما آماده ارسال است. ارسال کنید و لذت ببرید.

معرفی امکانات پیام رسان تلگرام

افزودن کانال در تلگرام :

از دو نسخه قبل بود که تلگرام قابلیت جدیدی را با نام کانال به پیام رسانش افزود؛ قابلیتی که خیلی زود جای خودش را بین کاربرها پیدا کرد و به شدت محبوب شد. کانال که به نوعی جایگزین Broadcast List شد، به کاربر این امکان را می دهد که مطالب را برای جمعیتی بسیار وسیع تر ارسال کند. کانال، جایگزین پیج های فیس بوکی و اینستاگرامی هم هست. با این تفاوت که در کانال، امکان ارتباط مخاطبان با ادمین وجود ندارد.

کانال ویژگی های خاص دیگری هم دارد. یکی اینکه هر کانال یک لینک اینترنتی دارد که دسترسی به آن را سریع تر می نماید. افزونه جدید هم به پیام های تلگرامی مختص کانال ها اضافه شده و آن هم شمارشگر تعداد بازدید هر پست است. دیگر ویژگی جالب کانال، این است که تمام مطالب کانال، روی یک سرور جدا ذخیره می شوند و در گوشی کاربرها فقط آن اطلاعات به نمایش در می آید؛ یعنی تا قبل از دانلود، هیچ کدام از پست ها روی حافظه گوشی ذخیره نمی گردد.

ایجاد گروه در تلگرام

همان طور که از اسمش پیداست برای درست کردن گروه از این گزینه استفاده می گردد. این ویژگی یکی از اولین امکاناتی بود که هواداران وایبر و واتس اپ را به تلگرام کشاند. واتس اپ هم همین قابلیت را داشت، اما رابط کاربری اش سخت تر بود و در آن ادمین نقش بی بدیلی داشت.

نمونه اش هم اینکه فقط ادمین گروه می توانست فردی را آن هم به شرط داشتن شماره او، به گروه اضافه کند. تلگرام اما این قابلیت را توسعه داد. هر گروه تلگرامی می تواند چند ادمین داشته باشد. این ادمین ها برای دعوت افراد به گروه می توانند فقط با ایجاد لینک گروه، آن را در اختیار تعداد بیشتری از افراد، چه در لیست مخاطبان چه در گروه های دیگر بگذارند. تلگرام در نسخه جدیدش، پا را فراتر گذشته و ظرفیت گروه ها را از 200 نفر به هزار نفر افزایش داد.

لیست پخش در تلگرام

اگر شما هم از گروه بازهای تلگرامی باشید، حتما به این موضوع رسیده اید که چندین و چند پادشاه در یک اقلیم نگنجند. این موضوع و مسائلی که در گروه ها ایجاد شد، پای یک ویژگی دیگر را به تلگرام باز کرد. قابلیتی به نام New Broadcast List که مدل کوچک شده گروه است و این امکان را می دهد که یک پیام را برای افراد خاصی مثل همکلاسی ها، همکارها یا افرادی از فامیل بفرستید. البته استقبال از این امکان به قدری پایین بود که در نسخه جدید تلگرام، دیگر خبری از آن نیست.

چت محافظت شده در تلگرام

دومین ویژگی منحصر به فرد تلگرام، قابلیت چت محافظت شده است که با نام New Secret Chat معرفی شده است. با این ویژگی می توانید با مخاطب مورد نظرتان به صورت کاملا خصوصی و رمزنگاری شده گفت و گو کنید. فرق این چت با چت معمولی این است که در سکرت چت، باید یک فضای چت را با مخاطب دیگر ایجاد کنید و منتظر تایید او شوید تا امکان چت برقرار گردد. دیگر تفاوت های این فضای گفت و گو با چت معمولی، این است که فوروارد یا کپی پیام ها در آن امکان پذیر نیست.

اگر خیلی کارتان گیر است و حتما باید از آن صفحه یک کپی داشته باشید تا به موقعش به صورت فرد مورد نظر بکوبید، تنها راه حلتان دریافت اسکرین شات از صفحه سکرت چت است، البته تلگرام فکر اینجا را هم نموده است و به محض اینکه یکی از طرفین از صفحه گفت و گویشان اسکرین شات بگرید، پیام اطلاعیه ای برای طرف دیگر ارسال خواهد شد. پیام های سرکت چت بعد از گذشت مدتی کلا پاک می شوند و اگر تا قبل از این زمان هر کدام از طرفین پیام ها را پاک کند از گوشی طرف مقابل هم آن پیام دیلیت خواهد شد.

در کل پیام رسان تلگرام یک مسنجر با امنیت بالا و سرعت بسیار عالی میباشد که به ما امکان ارسال ویدئو، عکس، موزیک، تصاویرمتحرک و .... را می دهد و با استقبال زیاد کاربران از برنامه تلگرام، هر روزه شاهد اضافه شدن امکانات مختلفی به این برنامه هستیم که ممکن است در هیچ یک از برنامه های مشابه وجود نداشته باشد.

گردآوری : مجله اینترنتی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 10 آذر 1399 بروزرسانی: 10 آذر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1367

به "آموزش تبدیل ویدئو به گیف در تلگرام بصورت تصویری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش تبدیل ویدئو به گیف در تلگرام بصورت تصویری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید