آینه دکوراتیو پذیرایی

به گزارش فروشگاه کوچک، آینه دکوراتیو پذیرایی

آینه ها در هر شکل و مقدار ای از دیرباز، اکسسوری انتخابی استایلیست ها برای دگرگونی هر اتاق بوده است. ایده های آینه دکوراتیو پذیرایی می توانند تفاوت زیادی در دکوراسیون ایجاد نمایند، چه فضاهای کوچک را بزرگتر نشان دهند و چه به عنوان یک نقطه کانونی بالای شومینه در یک سالن بزرگتر عمل نمایند.

آینه دکوراتیو پذیرایی

بهتر از همه، آینه ها نه تنها این قدرت را دارند که ایده ای ارزشمند برای دکوراسیون دیوار اتاق پذیرایی باشند، بلکه این ویژگی متحول نماینده را با بودجه ارزان نیز ارائه می دهند! به خصوص اگر هوشمندانه خرید کنید و یک گنج ارزان قیمت یا دست دوم تهیه کنید. شما با خریا آینه دکوراتیو اصفهان میتوانید به زیبایی خانه خود ارزش زیادی دهید.

آینه ها به دلایل زیادی عالی هستند - آنها نور را منعکس می نمایند، فضاها را باز می نمایند و به طور کلی اتاق ها را بهتر جلوه می دهند. اما قبل از اینکه آغاز به آویزان کردن آنها به چپ، راست و وسط اتاق پذیرایی کنید، مواردی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

چه امیدوار باشید که فضای کم نور یا تنگ را باز کنید یا فقط چیزی می خواهید که لباس پوشیدن در صبح را آسان تر کند، ما با تعدادی از متخصصان طراحی صحبت کردیم تا بینش آنها را در خصوص ایده های استفاده از آینه دکوراتیو پذیرایی بدانیم.

در اینجا چیزی است که کارشناسان می گویند شما باید روی آن تمرکز کنید تا مطمئن شوید که آینه های شما هر بار به اثر مورد نظر دست می یابند.

ایده های آینه دکوراتیو پذیرایی

یک آینه دکوراتیو در اصفهان یا آینه قدی اصفهان در اتاق پذیرایی می تواند نور و فضای بیشتر ایجاد کند. با این حال، تنها در صورتی می توانید از این تأثیرات نهایت استفاده را ببرید که ترفندهای تجارت را بدانید. جادوی آینه ها توانایی آنها برای ایجاد یک پورتال به دنیایی فرق دارد.

ا

به یک فضای کوچک بازتاب دهید

حتی کوچکترین فضاهای نشیمن نیز می توانند از یک آینه ساده بهره زیادی ببرند. در یک اتاق پذیرای کوچک، اضافه کردن آینه، انعکاس نور بیشتری را وارد فضا می نماید تا فضایی مطبوع و بزرگ تر ایجاد کند. بعلاوه حس عمق را به میزان محدود اضافه می نماید، اما چشم را با انعکاس دکور اطراف فریب می دهد.

پانل های دیوار را با شکل دایره ای بشکنید

وقتی روی یک آینه دکوراتیو پذیرایی سرمایه گذاری می کنید، به این فکر کنید که چگونه فضا همانطور که هست کار می نماید. دراتاق نشیمن به سبک روستایی، یک ایده پوشش دیواری به اتاق ها ساختاری قوی می بخشد، بنابراین آینه دایره ای از تغییر شکل استقبال می نماید و عنصر آزادی را به ظاهر اضافه می نماید.

آینه های دایره ای در حال حاضر ، به لطف طرح های منحنی با ابعاد متفاوت، بسیار محبوب هستند.

دیوار را با جذابیت آینه دکوراتیو پذیرایی، تزئین کنید

جدا از اینکه آینه ها بسیار کاربردی هستند می توانند در اشکال یا میزان های مختلف برای ایجاد یک ایده جایگزین تزئینی دیوار اتاق نشیمن استفاده شوند. آینه هایی که به جای آثار هنری گروه بندی می شوند، از تحت تأثیر قرار دادن دکور جلوگیری می نمایند، و به سادگی از نور بیشتر استقبال می نمایند.

چیدمان را متعادل کنید

قرار دادن یک آینه مستقیماً بالای شومینه معمولاً برای ایجاد یک نقطه کانونی تعیین در داخل اتاق است، اما گاهی اوقات برای ایجاد تعادل وجود دارد. در اتاق نشیمن با ایده های شلوغ، آینه های خوش فرم به تعادل جریان یاری می نمایند.

جعل پنجره با آینه

با ایجاد توهم یک پنجره با یک آینه شیشه ای هوشمندانه، از لمس فضای باز در زندگی خود استقبال کنید. این باعث می گردد که فکر کنید اتاق از بیرون امتداد دارد، در حالی که در واقع فقط یک وسیله جانبی هوشمندانه برای روشن کردن دیوارها است.

آثار هنری آینه را برای تابش نور اضافه کنید

این ترفند یک روش طراحی هوشمندانه و ایده هنر تزئینی دیوار است. افزودن آینه در دکوراسیون معجزه می نماید و در عین حال نور را به انتهای تاریک اتاق که در آن نور طبیعی کم است جذب می نماید.

محل نصب آینه دکوراتیو پذیرایی

جایی که یک آینه را قرار می دهید واقعاً مهم است. گاهی اوقات دوست دارید آینه ای را در جایی قرار دهید که سبزی باغ را منعکس کند یا نور را در قسمت خاصی از روز جذب کند. نور ظهر یک اتاق تاریک را روشن می نماید، یا آفتاب بعد از ظهر گرما می بخشد.

بعلاوه می توانید وقتی وارد اتاق شوید، فوراً بازتابی از یک اثر هنری یا یک نور زیبا را ببینید. بنابراین، نه تنها به این فکر کنید که یک آینه چگونه به نظر می رسد، بلکه به این فکر کنید که وقتی در خانه شما باشد چه چیزی در آن خواهید دید.

شرکت های زیادی خدمات نصب و ساخت آینه دکوراتیو را انجام میدهند که معروف ترین آنها آینه رجبی ، آینه مرادخانی و نگین شرق می باشد.

چگونه از آینه دکوراتیو پذیرایی استفاده می کنید؟

اتاق پذیرایی هرکس فرق دارد، بنابراین هنگام انتخاب و قرار دادن آینه، از آن لذت ببرید. اگر اتاق پذیرایی کوچکی دارید، از بازی با مقیاس نترسید، یک آینه بزرگ تر می تواند عظمت و تاثیرگذاری را بیافزاید و بعلاوه اتاق را بزرگ تر و روشن تر نشان می دهد.

برای افزودن یک قطعه زیبا به دیوار خود، جرأت کنید یک آینه قاب دار یا دایره ای انتخاب کنید. یک آینه قدی همواره خوب به نظر می رسد، اما برای ظاهری آرام تر، سعی کنید یک آینه بلند را به دیوار یا حتی روی یک بوفه نگه دارید.

می توانید با مجموعه ای از آینه های مختلف در میزان های مختلف، جلوه ای متفاوت روی دیوار ایجاد کنید. برای خرید آینه در اصفهان در طرح ها و رنگ های متنوع با کارشناسان ما در گروه شیشه و آینه مرادخانی تماس حاصل فرمایید.

منبع: اتاق
انتشار: 17 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1402 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 2313

به "آینه دکوراتیو پذیرایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آینه دکوراتیو پذیرایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید