اقامت قریب به 7هزار مسافر در مراکز اقامتی آذربایجان غربی

به گزارش فروشگاه کوچک، معاون توریستی آذربایجان غربی از ثبت اقامت نزدیک به 7هزار نفر توریست و مسافر در هتل ها و دیگر مراکز اقامتی استان طی سه ماهه نخست سال 99 خبر داد.

اقامت قریب به 7هزار مسافر در مراکز اقامتی آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی آذربایجان غربی، ریتا خضرزاده 9 تیر ماه، با اعلام خبر فوق گفت: طی سه ماهه بهار امسال در مجموع 6598 توریست ایرانی به این استان سفر کرده و در هتل ها و مهمانپذیرهای استان اقامت داشته اند.

او اضافه کرد: از این آمار تعداد 3687 نفر اقامت در هتل های استان به ثبت رسیده و کمترین آن با تعداد 395 نفر در اقامتگاه های بوم گردی به ثبت رسیده است.

معاون توریستی، اداره کل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی آذربایجان غربی ادامه داد: طی این مدت بیش از هزار توریست نیز در چادرهای مسافرتی شخصی و در مکان های روباز و پارک های اقامت داشته اند.

او مطرح نمود: امسال به دلیل شیوع کرونا محدودیت های سفر در ابتدای سال اعمال شده بود که برای همین منظور تعداد توریستان در بهار امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

خضرزاده شرح داد: در حال حاضر نیز با کاهش محدودیت های کرونایی، مراکز اقامتی سطح استان با رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام به پذیرش مسافر می کنند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 5 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1167

به "اقامت قریب به 7هزار مسافر در مراکز اقامتی آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامت قریب به 7هزار مسافر در مراکز اقامتی آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید