اقدامات درخور توجهی در حوزه گردشگری صورت گرفته است

به گزارش فروشگاه کوچک، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، گفت: اقدامات درخور توجه و شایسته ای در حوزه گردشگری صورت گرفته است.

اقدامات درخور توجهی در حوزه گردشگری صورت گرفته است

محمداسماعیل سعیدی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به رویکرد ویژه کشور به کاهش اتکا به درآمدهای نفتی، اضافه کرد: یکی از راهکارهای عملیاتی شدن این دیدگاه توجه به موضوع گردشگری است و با توجه به ظرفیت های موجود کشور اگر بتوانیم موانع موجود را از سر راه این حوزه برداریم، تحول بزرگی را شاهد خواهیم بود.

او ادامه داد: در سفر به چند استان کشور که همراه با اعضای کمیسیون اصل 90 و کمیسیون فرهنگی مجلس انجام شد، پیشرفت های حوزه گردشگری مورد آنالیز نهاده شد و انصافاً اقدامات درخور توجه و شایسته ایی در این حوزه اجرا شده است.

سعیدی با تأکید بر ظرفیت های منحصر به فرد موجود در کشورمان در عرصه گردشگری، اضافه کرد: با سرمایه گذاری بخش خصوصی به نحو مطلوبی می توان چرخه گردشگری کشور را فعال کرد و در سایه چنین اقداماتی اشتغال و درآمدزایی نیز ایجاد کرد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو، اظهار داشت: هم اکنون عزم جدی برای پیشبرد اهداف گردشگری در کشور مشاهده می گردد که باید با بهره ­مندی مناسب از آن، فضا را به سوی همکاری های بیشتر و فعالیت های مثمرثمر سوق داد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 329

به "اقدامات درخور توجهی در حوزه گردشگری صورت گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدامات درخور توجهی در حوزه گردشگری صورت گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید