باگ جدید در آیفون 12؛ این بار پیامک ها

به گزارش فروشگاه کوچک، خبرنگاران : گویا داستان ایرادات تلفن های هوشمند شرکت اپل پایانی ندارد و حالا اعلان پیام ها بر روی صفحه تلفن های آیفون دچار ایراداتی شده که مشتریان را کلافه کرده است.

باگ جدید در آیفون 12؛ این بار پیامک ها

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورگ، اگر اخیرا متوجه شده اید پیامک هایی که دیگران برای شما می فرستند یا پیام هایی که از طریق آی مسج (iMessages) از افراد دریافت می کنید اما هیچ اعلانی درباره آن ها دریافت نمی کنید، بدانید تنها نیستید. شما یکی از بی شمار افرادی هستید که پیام ها به درستی به دستتان می رسد و هیچ اعلانی دریافت نمی کنید. البته مشکل تنها اعلان اصلی تلفن هوشمند شما برای پیام کوتاه ها نیست و در بسیاری موارد یک اشکال آزار دهنده دیگر هم وجود دارد. به شکل عجیبی هیچ گونه اعلان پاپ آپ یا حتی نشان قرمز معمولی که بیانگر آن است که پیام جدیدی در انتظار خواندن دارید هم به کاربران تلفن های جدید اپل نشان داده نمی شود.

باگ های ناتمام آیفون؛ این بار پیامک ها

باز هم با یک مورد دیگر از باگ های بی شمار تلفن جدید هوشمند اپل روبرو شده ایم. ایراداتی که حالا دیگر صدای همه را در آورده است و نقدها کاربران و کارشناسان از عملکرد این غول تکنولوژی را به همراه داشته است.

ماه گذشته، وبگاه مک روزمرز (MacRumors) درباره افزایش گزارشات پیرامون این مشکل در تلفن های جدید آیفون 12، آیفون 12 مینی، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس نوشت. اما به نظر می رسد افرادی که دارای آیفون های قدیمی هستند هم کما بیش درگیر این مشکل شده اند. بنابراین می توان گفت که این ایراد بیشتر از آن که به تلفن های نسل جدید آیفون و ایرادات سخت افزاری آن و ... مرتبط باشد، به ورژن 14 سیستم عامل آی او اس (iOS 14) مربوط است.

بیشتر بخوانید؛

اپل برای تعویض رایگان نمایشگر آیفون 11 فراخوان داد

آنچه در مورد این باگ بیشتر از حد معمول آن را آزار دهنده کرده، این است که همیشه چنین اتفاقی نمی افتد. اگر شما هم با چنین شرایطی روبرو هستید، احتمالا متوجه شده اید که برخی از پیام ها به صورت عادی در صفحه قفل تلفن شما ظاهر می شوند، اما برخی دیگر کاملا بی سر و صدا و بدون هیچ گونه نشانه ای به دست شما می رسند و طبعا شما متوجه دریافت آن پیامک نمی شوید.

اپل هیچ راهکاری برای ایراد در اعلان پیام ها ندارد

افراد بسیار زیادی در وبگاه مک رومرز هستند که سعی کرده اند برای رفع این مشکل از راهکار هایی مانند غیرفعال کردن اپلیکیشن پیام ها در مک یا حذف و افزودن مجدد مخاطب استفاده کنند. برخی از آنها متوجه می شوند که اگر هر بار پس از ارسال متن پیامکشان اپلیکیشن پیام ها (Messages) را به صورت دستی و از طریق تنظیمات مجبور به بستن کنند، اعلان پیامک هایشان را دریافت خواهند کرد.

در برخی موارد دیگر هم اعلان های گمشده فقط برای مکالمه های پین شده اتفاق می افتد و به نظر می رسد برداشتن آن مخاطبان از لیست گفتگوهای پین شده باعث می شود که مشکل حل شود. گزارش های پراکنده ای از موفقیت این روش در کوتاه مدت وجود دارد، اما معین شده است که برای همه جوابگو نیست.

در شبکه های اجتماعی و وبگاه های مرتبط با دارندگان و طرفداران آیفون درباره ایرادات تمام نشدنی و جدی تلفن های اپل و سطح پشتیبانی این شرکت نارضایتی و نا امیدی های مداومی وجود دارد. دلسردی هایی که هر بار بروز ایرادات سیستمی جدید و نبود راهکار معینی برای رفع آن ها از سوی اپل بر عمق آن ها افزوده می شود و بازار این شرکت را بیش از پیش در خطر قرار داده است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1464

به "باگ جدید در آیفون 12؛ این بار پیامک ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باگ جدید در آیفون 12؛ این بار پیامک ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید