با زیباترین مناطق آسیا برای سفر ماه عسل آشنا شوید

به گزارش فروشگاه کوچک، برنامه ریزی های مراسم ازدواج همواره بسیار سخت، پر چالش و استرس آور هستند. اما، زمانیکه تمامی برنامه ریزی ها، اقدامات و مراسم می آیند و می فرایند، شما به یک مکان گرم، زیبا و رمانتیک احتیاج خواهید داشت تا تمامی استرس و خستگی تان از بین برود. بهترین مناطق آسیا برای سفر ماه عسل بعضی از زیباترین مناظر طبیعی، بهترین و مدرن ترین امکانات و خاطره انگیزترین تجربیات را با مبالغ مناسب به زوج ها ارائه می نمایند. شما چه سواحل آرام و ساکت را ترجیح بدهید یا بدنبال ماجراجویی های فرهنگی باشید، با رفتن به زیباترین مناطق آسیا برای سفر ماه عسل سرخورده نخواهید شد. با ما در این مقاله جذاب و خواندنی همراه باشید تا شما را با تعدادی از دیدنی ترین مناطق آسیا برای سفر ماه عسل آشنا کنیم.

با زیباترین مناطق آسیا برای سفر ماه عسل آشنا شوید

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

فهرست مطالب

بالی Baliجزایر تایلندی Thai Islandsبورنئو Borneoسری لانکا Sri Lankaمالدیو Maldives

بالی Bali

اینکه بالی یکی از زیباترین مناطق آسیا برای سفر ماه عسل است، اصلا تعجب آور و غافلگیر نماینده نیست. تنها به زبان آوردن نام بالی به یاد آورنده تصاویر خارق العاده از آتشفشان ها و سواحل اختصاصی فوق العاده زیباست. با اینکه این جزیره در ماههای تابستان بسیار شلوغ و پر توریست می گردد، شما می توانید برای فرار از جمعیت به ویلاهای ساحلی رمانتیک و مراکز اقامتی دوستدار طبیعت بروید. ساحل محبوب کوتا Kuta که در آن بطور دائمی جشن و پایکوبی برقرار است، آنقدرها رمانتیک نیست. به جای آن می توانید به یکی از سواحل دیگر در جنوب بالی بروید؛ سواحلی مانند سانور Sanur، لگیان Legian یا سمینیاک Seminyak. وقتی حسابی در ساحل وقت گذرانی کردید و از آن سیر شدید، می توانید به اوبود، مرکز فرهنگی بالی Bali رفته و آرامش، فضای عالی و مناظر سرسبزش را تجربه کنید.

بیشتر بخوانیدسفر به بالی | معرفی جاهای دیدنی بالی و سفری به یاد ماندنی

جزایر تایلندی Thai Islands

تایلند صندلی بعضی از زیباترین و قابل دسترس ترین جزیره ها در جهان بوده و از آنجایی که بهترین امکانات توریستی در جنوب شرقی آسیا را ارائه می نماید، اصلا لازم نیست نگران سفر به این کشور و جزایرش باشید. جزایر تایلندی Thai Islands که هر دو در سمت آندامان Andaman و خلیج تایلند Gulf of Thailand واقع شده اند، برای سفر ماه عسل زوج های جوان کاملا رمانتیک و ایده ال هستند. اگر جزیره های کوچکتر را ترجیح می دهید، سری به کولیپ Koh Lipe بزنید یا به کو لانتا Koh Lanta، کو ساموئی Koh Samui یا بعضی از خلیج های آرام اطراف شمال کو فانگان Koh Phangan، بویژه مرکز سلامتی مشهور Sanctuary health retreat بروید.

بیشتر بخوانیدجاذبه های توریستی تایلند | پادشاهی جنوب شرق آسیا

بورنئو Borneo

بهترین راه و تنها راهی که میتوان بورنئو را توصیف کرد، استفاده از این کلمات هستند: بورنئو Borneo بهشت عاشقان طبیعت است. این جزیره یکی از دو نقطه در جهان بوده که هنوز می توانید اورانگوتان های وحشی را ببینید. شما می توانید زمان خود در بورنئو Borneo را بین گشت و گذار در حیات وحش در حین عبور از مسیرهای جنگل های بارانی و گشت و گذار در آبشارهای پارک های ملی و آفتاب دریافت در سواحل ساده و بدون امکانات تقسیم نمایید. پروازهای کوالالامپور Kuala Lumpur به بورنئو Borneo ارزان هستند و گاهی حتی تا آخرین لحظات نیز میتوان بلیط تهیه کرد و سوار هواپیما شد. بورنئو Borneo به دو ایالت تقسیم می گردد؛ ایالت ساراواک Sarawak و ایالت سابا Sabah که از طریق کشور مستقل برونئی Brunei از هم مجزا شده اند.

ایالت ساراواک Sarawak ساکت تر و ارزان تر بوده و نسبت به ایالت شمالی سابا Sabah شلوغی کمتری دارد. قسمت شرقی سابا Sabah هم جاذبه های طبیعی فوق العاده و امکانات عالی غواصی را ارائه می دهد. در هر دوی این مورد از دیدنی ترین مناطق آسیا برای سفر ماه عسل انبوه زیبایی های طبیعی و فرهنگ محبت آمیز و صمیمی را از نزدیک لمس خواهید کرد.

سری لانکا Sri Lanka

کشور سری لانکا که در نزدیکی سواحل جنوبی کشور هند قرار گرفته، با اینکه به اندازه همسایه شمالیش توجه جهانیان را دریافت نمی نماید، اما جزایرش در رده بهترین مناطق آسیا برای سفر ماه عسل قرار دارند. غذاهای عالی و پر ادویه، مردم صمیمی، فرهنگ جالب و فضای بسیار پر آرامش هر ساله توریستان بیشتر و بیشتری را به این کشور جذب می نمایند. گذراندن ماه عسل در سری لانکا هم هزینه مناسبی دارد و هم یک راه منحصر بفرد برای شروع یک زندگی جدید است.

بیشتر بخوانیدراهنمای سفر به سریلانکا | معرفی جاهای دیدنی سریلانکا و هزینه ها

مالدیو Maldives

مجموعه جزایری که جهان آن را با عنوان مالدیو Maldives می شناسد، کوچکترین کشور آسیا محسوب می گردد؛ هم از نظر جمعیت و هم از نظر مساحت سرزمین. اما این کمی فضا باعث نمی گردد تا جزایر مالدیو Maldives هر ساله حدود 600 هزار توریست را که برای لذت بردن از زیبایی طبیعی خارق العاده این جزایر و انجام غواصی درجه یک جهانی به این منطقه می آیند، به خود جذب نکند. ویلا و مراکز اقامتی تفریحی ویژه ماه عسل شناور روی آب که روی آبی ترین آب های جهان قرار گرفته اند، باعث می شوند تا شما و همسرتان بخواهید تا ابد در این نقطه زیبا و خیره نماینده بمانید.

ماله Male بزرگترین شهر و پایتخت مالدیو Maldives بوده و بندر معمول برای ورود به این کشور بشمار می رود. مهمترین نکته در خصوص مالدیو Maldives این است که در عین حال که زیبایی طبیعی این جزایر خیره نماینده است، گذراندن ماه عسل در این جزایر نسبت به ماه عسل در جزایر تایلندی بسیار ارزان تر تمام می گردد.

بیشتر بخوانیدجاذبه های توریستی مالدیو | کشور مالدیو کجاست؟ در ادامه بخوانید10 مورد از مکان های رویایی مخصوص ماه عسل و عاشقانه زیستنمنبع: همگردی
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1597

به "با زیباترین مناطق آسیا برای سفر ماه عسل آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با زیباترین مناطق آسیا برای سفر ماه عسل آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید