با همکاری مردم ویروس تا 2 هفته دیگر مهار می شود

به گزارش فروشگاه کوچک، ارسلان زارع گلایه کرد که عده ای هموطنان بدون توجه به هشدار های کارشناسان بهداشت و درمان قصد سفر به گیلان را دارند.

با همکاری مردم ویروس تا 2 هفته دیگر مهار می شود

به گزارش خبرنگار از ، ارسلان زارع استاندار گیلان با بیان اینکه در پی تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تا خاتمه سال، عده ای هموطنان بدون توجه به هشدار های کارشناسان بهداشت و درمان قصد سفر به گیلان را دارند تاکید کرد: از آنان می خواهیم به هیچ وجه به گیلان سفر نکنند چرا که ویروس کرونا در سراسر استان شیوع پیدا کرده است و به شهرستان و منطقه خاصی محدود نیست.

ارسلان زارع با اشاره به شرایط بسیار خطرناک گیلان به خاطر شیوع ویروس کرونا خاطر نشان کرد: ورودی های استان گیلان با محدودیت ترافیکی بیشتری در حال کنترل است و نیرو های انتظامی، جمعیت هلال احمر و بهداشت و درمان در حال فعالیت هستند.

وی شرح داد: در صورت مشاهده هر فرد مشکوک به علائم این بیماری به مدت 14 روز قرنطینه می شوند.

استاندار گیلان همچنین با تقدیر از همشهریان و هم استانی ها برای عمل به توصیه های بهداشتی و مراقبتی کارشناسان و پزشکان و به حداقل رساندن ترددشان، از برخی دیگر گلایه کرد و گفت: عده معدودی از هم استانی ها متاسفانه این هشدار ها را جدی نگرفته اند و همچنان در خیابان و پارک ها در حال تردد هستند که انتظار می رود برای کنترل شیوع این ویروس در این اماکن آلوده خودداری کنند و درخانه بمانند.

ارسلان زارع هم چنین از اصناف خواست توصیه ها را رعایت و ساعات کار را کاهش دهند.

وی اضافه کرد: بر اساس مصوبه دیروز ستاد مقابله با کرونا گیلان، ماموران اداره اماکن نیرو های انتظامی به آن دسته از صاحبان اصناف که رعایت نمی کنند تدکر پلمپ بدهد و در صورت تکرار حتما پلمپ و به اطلاع مردم رسانده شود.

استاندار گیلان خطرنشان کرد: در صورت همکاری کامل همه مردم؛ حداقل تا 2 هفته آینده ویروس کرونا مهار می شود.

آ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 940

به "با همکاری مردم ویروس تا 2 هفته دیگر مهار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با همکاری مردم ویروس تا 2 هفته دیگر مهار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید