ببینید؛ بازسازی Master Detective Archives مهر ماه روی تمام پلتفرم ها منتشر می گردد

به گزارش فروشگاه کوچک، استودیوی Spike Chunsoft به تازگی از تاریخ انتشار بازی Master Detective Archives: RAIN CODE Plus برای کنسول های و رایانه های شخصی در غرب رونمایی نموده است.

ببینید؛ بازسازی Master Detective Archives مهر ماه روی تمام پلتفرم ها منتشر می گردد

این اثر در واقع یک بازسازی از Master Detective Archives: RAIN CODE که سال گذشته روی نینتندو سوییچ منتشر شد، محسوب می گردد و شامل بهبودهایی نظیر پشتیبانی از وضوح 4K با گرافیک ارتقا یافته، کاهش زمان بارگذاری، یک حالت گالری نو و تمامی بسته های الحاقی بازی است. این بازسازی هم به صورت فیزیکی و هم دیجیتالی روی پلی استیشن 5 در سرتاسر دنیا در دسترس خواهد بود، در حالی که نسخه های رایانه های شخصی و ایکس باکس سری ایکس/اس فقط دیجیتالی خواهند بود.

در این بازی ماجراجویی شما در نقش یوما کوکوهد (Yuma Kokohead)، یک کارآگاه در حال آموزش که از فراموشی رنج می برد، بازی می کنید. یوما با یاری یک خدای مرگ به نام شینیگامی، به پرونده های شهر کانای می پردازید؛ مکانی مملو از اسرار حل نشده و زیر سلطه یک شرکت بزرگ قدرتمند که طراحی خاص خود را دارد. گیم پلی بازی کاوش در دنیای واقعی را با سیاه چاله های اسرارآمیز و خارق العاده ترکیب می نماید. شما در خیابان های باران زده کانای پرسه می زنید، سرنخ ها را جمع آوری نموده و با شاهدان مختلف مصاحبه می کنید.

در غرب نسخه محدود Lucid-Noir نیز با قیمت 99.99 دلار در دسترس خواهد بود که شامل یک نسخه از بازی، یک جعبه با آثار هنری از روی کوماتسوزاکی (Rui Komatsuzaki)، یک استیل بوک، دیسک موسیقی های بازی و یک عروسک است. در این میان نسخه دیجیتال دلوکس نیز با قیمت 69.99 دلار در دسترس خواهد بود که شامل بازی، آرت بوک دیجیتال و موسیقی های بازی به صورت دیجیتال می گردد.

لازم به ذکر است که نسخه ژاپنی بازی تنها از صدا و متن ژاپنی، چینی سنتی و چینی ساده شده در زمان عرضه پشتیبانی می نماید، اما بازی با پشتیبانی از زبان های اضافی در زمان انتشار نسخه غربی به روز می گردد. نسخه غربی از صدا های انگلیسی و ژاپنی و بعلاوه متن انگلیسی، ژاپنی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی و اسپانیایی پشتیبانی می نماید. در نهایت پیش فروش ها برای هر نسخه در پلی استیشن 5 شامل رمان How to Be a Master Detective: A Halara Nightmare Case می گردد. در واقع نسخه های فیزیکی بازی نسخه چاپی رمان و نسخه های دیجیتالی نسخه دیجیتالی رمان را همراه خود خواهند داشت

بازی Master Detective Archives: RAIN CODE Plus در تاریخ 1 اکتبر (10 مهر) امسال برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی در غرب عرضه خواهد شد. البته این بازی از 18 جولای (28 تیر) نیز در ژاپن در دسترس قرار می گیرد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1403 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 2379

به "ببینید؛ بازسازی Master Detective Archives مهر ماه روی تمام پلتفرم ها منتشر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ بازسازی Master Detective Archives مهر ماه روی تمام پلتفرم ها منتشر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید